українська російська англійська
Микола Азаров: Люди не повинні місяцями очікувати рішення своїх питань
14.11.2012 | 11:43
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ

Прем’єр-міністр Микола Азаров наголошує, що люди не повинні вистоювати у чергах під кабінетами й місяцями очікувати рішення своїх питань. На цьому він наголосив під час засідання Кабінету Міністрів України  14 листопада.

«Наше завдання – зробити будь-який орган влади максимально доступним для звернення кожного громадянина», - підкреслив Микола Азаров.

Він зазначив, що на сьогодні майже половина проблем, озвучених людьми у телефонному режимі або через сайт «Громадянське суспільство і влада», вирішується позитивно. «А треба – ще більше», - наголосив Микола Азаров.

За словами Прем’єр-міністра, дієвим механізмом взаємодії влади та громадянського суспільства є Урядовий контактний центр, до якого кожен може звернутися по телефону «гарячої лінії», а з недавнього часу – і через Інтернет.

Прем’єр-міністр нагадав, що вчора особисто перевірив, як  організована робота у цьому центрі. «Завдання контактного центру – не тільки прийняти звернення від громадян і передати у відповідні міністерства й відомства, але й проконтролювати оперативність і якість реагування на них. І те, що за 10 місяців цього року отримано понад 400 тис. дзвінків, що на 20% більше ніж за весь попередній рік, свідчить про підвищення довіри громадян до такого каналу зв’язку», - наголосив Глава Уряду.

При цьому він підкреслив, що робота цього центру демонструє наскільки вивірено діє влада. «Адже цей «зворотній зв'язок» дає можливість отримувати достовірну інформацію, де зміни йдуть не зовсім так, як ми планували», - зауважив Микола Азаров.

За словами Прем’єр-міністра, «зворотній зв'язок» важливий і для вирішення щоденних проблем громадян, адже дуже часто до Урядового контактного центу звертаються з питань ЖКГ, виплати пенсій і зарплат і т.д.

 

версія для друку