українська російська англійська
У МОНмолодьспорту обговорили особливості реалізації державної цільової програми "Сто відсотків"
14.11.2012 | 15:52
Прес-служба МІНІСТЕРСТВа ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

14 листопада 2012 року заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту Борис Жебровський провів нараду з директорами загальноосвітніх навчальних закладів з усіх областей України.

Засідання відбулося з метою обговорення особливостей реалізації Державної   цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних  технологій "Сто відсотків", що була ініційована МОНмолодьспортом та затверджена постановою Кабінету Міністрів України 13 квітня 2011 року з метою впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів ІКТ на період до 2015 року.

Заступник Міністра Борис Жебровський наголосив, що на сьогодні темп виконання програми цілком задовільний та поінформував присутніх про перші досягнення: «Згідно з даними проведених досліджень, я можу з гордістю повідомити, що в Україні майже у повному обсязі ліквідовано тотальну комп’ютерну безграмотність. На сьогодні, хоча б на мінімально необхідному рівні, але вміють користуватися комп’ютерною технікою близько 98% освітян. Наступний крок – зробити так, щоб педагоги та учні усіх навчальних закладів України були забезпечені не лише усією необхідною для навчання технікою, а й високошвидкісним Інтернетом».

Директор Ліцею інформаційних технологій №79 (м. Київ) Ганна Ломаковська ознайомила присутніх з презентацією, в якій детально розписані усі засади програми та підходи до її виконання та висловила переконання, що важливою умовою реалізації програми є якісне інформаційне наповнення відповідних освітніх порталів та видань, а також регіональних центрів підтримки ІК-технологій.

Директори з усіх областей України на прикладі очолюваних ними навчальних закладів розповідали про переваги реалізації державної програми та висловлювали побажання щодо покращення окремих аспектів упровадження в навчально-виховний процес ІК-технологій і професійної підготовки та перепідготовки кадрів.

Варто зазначити, що повною мірою реалізовуються й інші заходи програми – створення сучасних електронних навчальних матеріалів та системи дистанційного навчання для дітей, які перебувають на довготривалому лікуванні.

 

версія для друку