українська російська англійська
Терміни навігації-2012 на Дніпрі буде продовжено орієнтовно до середини грудня
19.11.2012 | 17:08
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Терміни навігації-2012 на річці Дніпро буде продовжено орієнтовно до 15 грудня 2012 року. Таке рішення було прийнято на розширеній нараді, що відбулась нещодавно у Мінінфраструктури під головуванням заступника Міністра – керівника апарату Володимира Корнієнка за участю фахівців відомства, представників Укрморрічінспекції, МНС, Українського гідрометеорологічного центру, а також підприємств галузі та зацікавлених судноплавних компаній.

Після детального аналізу інформації Українського гідрометеорологічного центру щодо погодних умов, які за попередніми прогнозами можна очікувати у листопаді-грудні 2012 року, а також можливостей державних підприємств «Укрводшлях» та «Дельта-лоцман» забезпечити безпечне проведення суден внутрішніми водними шляхами вирішено продовжити терміни навігації на Дніпрі. Головна ж умова такого рішення – відповідальність зацікавлених судноплавних компаній, які здійснюватимуть перевезення вантажів у зазначений період, за всі ризики, пов’язані з безпекою судноплавства.

У рамках засідання обговорено і низку організаційних питань, пов’язаних з продовженням термінів навігації.

Зокрема, Український гідрометеорологічний центр до 15 грудня 2012 року щодобово надаватиме до ДП «Укрводшлях» інформацію щодо можливого зниження температурного режиму й льодового утворення на ділянках р. Дніпро від м. Херсона до м. Києва з метою забезпечення безпеки руху.

Крім того, як відзначили фахівці Укрморрічінспекції, у цей період рух суден повинен здійснюватися у світлий час доби (за відсутності освітлювальної плавучої обстановки) та при видимості більш ніж три довжини суден (складів). Також у суден, які буксирують або штовхають, мають бути у наявності усі відповідні документи.

Також визначено критерії, за якими судна будуть рекомендовані для лоцманського проведення. Це наявність менше двох судноводіїв з дипломами, що дозволяють здійснювати управління суднами (складами); перерва у роботі судноводіїв на р. Дніпро понад шість місяців; відсутність таких сучасних засобів визначення місця судна, як GPS або АІС. Враховуватиметься також відповідність габаритів суден (складів) інформаційним зведенням ДП «Укрводшлях».

Укрморрічінспекція, у свою чергу, забезпечить огляд суден перед кожним рейсом на предмет робочого стану навігаційного обладнання, засобів зв'язку, наявності відкоригованих лоцманських карт водосховищ Дніпровського каскаду, дійсних суднових документів. Перевірятиметься також відповідність заявлених габаритів суден (складів) габаритам суднового шляху на р. Дніпро, укомплектованість екіпажів тощо.

Відтак, Мінінфраструктури та Укрморрічінспекція рекомендують усім зацікавленим судновласникам вжити додаткових заходів щодо забезпечення безпеки судноплавства в умовах похолодання.

версія для друку