українська російська англійська
Через поштові відділення жителям Дніпропетровщини за місяць надано 123 адмінпослуги
20.11.2012 | 13:30
Дніпропетровська ОДА

На Дніпропетровщині реалізується перший в Україні проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». Першими розпочали роботу за принципом «єдиного вікна» п’ять відділень поштового зв’язку - у місті Кривий Ріг (№ 6, 69 та 84), у селі Могилів Царичанського району та місті Марганці (№ 6).

За місяць реалізації на Дніпропетровщині цього проекту через п’ять зазначених поштових відділень жителям регіону надано 123 послуги, з яких 105 – щодо оформлення довідок про отримання доходів (пенсій) та 18 – з оформлення субсидій. Про це повідомила директор Дніпропетровської дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» Ірина Кільчинська.

«Обласна влада надає системну підтримку розвитку поштового зв’язку та створює комфортні умови з надання жителям нашої області адміністративних послуг. Робота центрів адмінпослуг, які створені при поштових відділеннях в рамках пілотного проекту, покликана розширити діючу мережу з надання адмінпослуг та максимально наблизити її до людини. «Укрпошта» має розгалужену систему поштових відділень, тому у ході реалізації цього проекту перелік адміністративних послуг та кількість поштових відділень, у яких будуть створені центри адмінпослуг, розширюватимуться. Така система роботи дозволить громадянам обирати найближче відділення адмінпослуг та економити свій час», - сказала Ірина Кільчинська.

На прикладі поштових відділень у Кривому Розі, Марганці та селі Могилів Царичанського району наразі відпрацьовуються типові стандарти надання адмінпослуг через пошту у великих містах, містах обласного підпорядкування та в сільських районах. У майбутньому ця практика буде поширена в всіх містах і районах нашої області, а надалі – по всій Україні.

Загалом на Дніпропетровщині за ініціативою Олександра Вілкула створена і розвивається сучасна комплексна система з надання органами влади адміністративних послуг громадянам. Наразі такі послуги жителі області отримують через дозвільні та інформаційно-ресурсні центри, які створені у всіх містах та районах Дніпропетровщини. В тому числі й через інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада» при облдержадміністрації.

Наразі на Дніпропетровщині діє 35 дозвільних центрів у всіх містах та районах області, через які за принципом «єдиного вікна» підприємцям видається 100 % дозвільної документації. Це забезпечує своєчасне (в 90% дострокове) надання дозвільних документів. Наразі спектр надання адміністративних послуг на Дніпропетровщині розширюється.

У поштових відділеннях, які є учасниками проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» проведена реконструкція, встановлені інформаційні стенди з переліком адміністративних послуг, технологічними картками, зразками заяв, номерами довідкових телефонів, адресами веб-сайтів та електронної пошти міських та районного інформаційно-ресурсних центрів послуг. В операційній залі розміщений спеціальний інформаційний кіоск, за допомогою якого клієнт може в режимі on-line відслідковувати етап вирішення його питання.

Спеціалісти цих центрів послуг надають консультації громадянам щодо оформлення технологічних карток та заяв, формують пакет документів та надсилають його до муніципальних центрів послуг. Після цього у відділенні, з якого був надісланий запит, клієнт отримує необхідні документи – довідки, посвідчення тощо.

У цих населених пунктах послугу можна отримувати навіть вдома. Для цього листоноша прийде до громадянина додому, заповнить всі необхідні анкети. Вони будуть відправлені до міського або районного інформаційно-ресурсного центру, які створені на базі дозвільних центрів міст і районів області. В інформаційно-ресурсному центрі звернення громадянина буде розглянуте відповідними органами влади та прийнято рішення. Після цього документ листоноша принесе громадянину додому.

версія для друку