українська російська англійська
Укрзалізниця обладнала локомотиви системами супутникової навігації
26.11.2012 | 15:36
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

Укрзалізниця обладнала системами супутникової навігації (далі ССН) 1352 локомотиви: 1067 вантажних та 285 пасажирських електровозів. Таким чином, на сьогодні вже на усіх вантажних електровозах експлуатаційного парку Укрзалізниці встановлені системи супутникової навігації. До кінця поточного року ними планується обладнати 235 пасажирських електровозів.

Застосування систем супутникової навігації на локомотивах, на думку спеціалістів локомотивного господарства Укрзалізниці, є найбільш ефективними інструментом для ідентифікації транспортних засобів та створення електронної карти залізниць України.

«Укрзалізниця оцифровується. Ми на шляху до повної відмови від введення даних вручну на станціях. Системи супутникової навігації, напільні системи зв’язку автоматично дадуть нам повну, достовірну та вичерпну інформацію про місце перебування та рух усіх вантажних і пасажирських поїздів. Підвищиться оперативність та точність роботи автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями при обрахуванні пробігу вагонів, локомотивів, роботи локомотивних бригад, навантаження на колії. Підвищиться якість планування різних видів ремонтів локомотивів, вагонів, колій тощо. Повністю зміниться якість і технології роботи залізничників», - зазначив генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.

Системи супутникової навігації дають можливість стежити за рухомим складом у режимі реального часу. На цифровій моделі руху поїздів відображається ціла низка даних: тип і номер локомотива, дата роботи, номер поїзда, час його відправлення та прибуття на станції тощо.

Отримані дані використовуються для оперативної обробки й чіткого аналізу експлуатаційних показників роботи локомотивів та локомотивних бригад, контролю за фінансовими та іншими складовими виробничої діяльності тягового господарства, пошуку резервів для її поліпшення.

Впровадження систем супутникової навігації на залізничному транспорті підвищує ефективність роботи тягового господарства, контролю за використанням локомотивного парку й організації виробничої діяльності локомотивних бригад.

Дільниці експлуатації локомотивів відображаються на електронній схемі об’єктів залізничної інфраструктури. Наразі фахівці Укрзалізниці завершують роботу із формування повної електронної схеми із відображенням усіх необхідних об’єктів залізничної інфраструктури. Також триває робота з удосконалення програмного забезпечення для підвищення точності формування повідомлень про проходження локомотивами контрольних точок.

Від встановленого на локомотивах обладнання систем супутникової навігації дані про переміщення рухомого складу в режимі реального часу передаватимуться до автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями (АСК ВП УЗ-Є) і накопичуватимуться на телематичному сервері обробки інформації ССН в перевізному процесі. Телематичний сервер встановлений у Головному інформаційно-обчислювальному центрі Укрзалізниці. Про це повідомив начальник ГІОЦ Володимир Мурзін. «За місцем перебування локомотива та на підставі інформації із сортувальних станцій буде визначатися увесь склад поїзда: чи він вантажний чи пасажирський, скільки вагонів у його складі, куди він прямує, який вантаж перевозить, станції отримання вантажу тощо», - зазначив Володимир Мурзін.

З 25 жовтня цього року на дослідних полігонах розпочато тестування автоматизованого формування заготовок повідомлень про роботу локомотивів. Дослідними полігонами для відпрацювання технології формування та обробки заготовок повідомлень від ССН для складання графіка виконаного руху, маршруту машиніста, а також аналізу отриманої інформації визначені Дніпропетровська дирекція залізничних перевезень Придніпровської залізниці та Ясинуватська дирекція Донецької залізниці.

 

 

 

версія для друку