українська російська англійська
"Пульс податкової " у дії: оперативно вирішено 98% звернень
07.12.2012 | 12:04
Прес-служба Державної податкової служби

Інтерактивний сервіс «Пульс податкової» українські платники податків здебільшого використовують як консультаційний центр. З часу презентації цього сервісу податкової служби у січні 2012 року від платників надійшло 26 тис. дзвінків, при цьому переважна більшість звернень (23,5 тис.) стосувалася роз’яснень окремих питань адміністрування податкових платежів.

Власне, повідомлень про необхідність врегулювання суперечливих питань у відносинах із податковою службою надійшло трохи більше 2,7 тис.

98% таких звернень платників податків були відпрацьовані оперативно та з позитивним результатом, про що фахівці ДПСУ відзвітували кожному заявнику персонально.

Найчастіше громадяни звертаються з приводу організаційних недоліків у роботі сервісних центрів або податкових інспекцій, наприклад, щодо труднощів із отриманням довідок, безпідставної відмови у видачі документів тощо. Такі звернення становлять 45%. Ще 33% платників звернулися на «Пульс податкової», щоб вирішити проблеми із поданням звітності.

Так, наприклад, після дзвінка на „Пульс” у киянина прийняли звітність у паперовому вигляді, а харківському підприємцю видали свідоцтво про реєстрацію платником ПДВ.

Хоча «Пульс податкової» був створений, в першу чергу, як антикорупційний сервіс, лише 3,7% звернень стосувалися цієї проблематики. 

Номер телефону „Пульс податкової” (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

версія для друку