українська російська англійська
Консультаційний центр Мінагрополітики опрацював понад 20 тисяч звернень громадян
17.12.2012 | 12:21
Прес-служба Міністерства аграрної політики та продовольства

З метою налагодження дієвого зворотного зв’язку з громадськістю, забезпечення участі громадян у формуванні та реалізації державної політики в аграрній сфері у травні 2012 року розпочав роботу Консультаційний центр Міністерства аграрної політики та продовольства України (КЦ МінАПП) за безкоштовним номером 0 800 50 24 10. З червня фахівці Консультаційного центру опрацювали понад 20 тисяч звернень громадян.

Серед вхідних дзвінків, що отримав КЦ МінАПП, близько 80% стосувалися запитань щодо програм підтримки та розвитку сільського господарства (дотації у галузях тваринництва, рослинництва, програми підтримки фермерства та одноосібних господарств тощо), близько 15% − загальних запитань (процедури ліцензування, ідентифікації, довідкові запити, тощо), та 5% − земельних питань (оплата оренди земельних паїв, отримання документів на землю, скарги на затримку у видачі документів тощо).

Окрім надання роз’яснень, КЦ МінАПП у липні-серпні цього року здійснив опитування 12 тисяч голів сільських та селищних рад щодо проблем, які існують у сільському господарстві їхньої місцевості, та запитань до Міністра аграрної політики та продовольства Миколи Присяжнюка під час відвідування ним регіонів України.

Також у вересні здійснено опитування голів сільських та селищних рад щодо перспектив та напрямів розвитку в Україні сільськогосподарської кооперації в межах стратегічної ініціативи Міністра аграрної політики та продовольства України «Рідне село».

Інформація про діяльність КЦ МінАПП висвітлюється у щотижневих сюжетах у телепередачах «АгроКонтроль» («5 канал»), «Agronews» («1-й Національний»), «Сільська рада» (телеканал «Рада») з контактними даними центру, а також у газеті «Рідне село» існує рубрика із запитанням-відповіддю від КЦ МінАПП.

версія для друку