українська російська англійська
Компанія Hyundai вибачилася перед українськими пасажирами за незручності у користуванні послугами швидкісних поїздів
20.12.2012 | 17:41
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Компанія Hyundai Corporation приносить вибачення за завдані українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами власного виробництва та вже розпочала роботи з ліквідації несправностей, які у першу чергу пов’язані зі складними зимовими погодними умовами. Про це йдеться у листах компанії, направлених на адресу Укрзалізниці та державного підприємства «Українська залізнична швидкісна компанія».

Зокрема, як зазначається у листах, уже впроваджено програму підготовки поїздів Hyundai до зимових умов та упродовж останніх двох днів було скорочено кількість несправностей.

Також Hyundai наразі збільшує кількість фахівців: лише на цьому тижні сім спеціалістів приєднаються до команди технічного обслуговування компанії. Крім того, «компанія Hyundai Rotem планує наймати більше українських спеціалістів групи технічного обслуговування у Дарницькому депо», йдеться у листі.

Вирішено проблеми і з поставкою необхідних запчастин, які компанія Hyundai мала раніше: більша частина запчастин уже доставлена у депо, упродовж тижня очікується ще надходження.

«Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі сторони). Кожен вид транспорту має проблеми у зимовий період, такі як затримки, відміни рейсів», - йдеться у листі. Водночас компанія готова працювати над виявленими недоліками та висловлює впевненість, що разом зі спеціалістами «Української залізничної швидкісної компанії» усі технічні проблеми, які виникають, будуть успішно вирішені.

Крім того, у листі наголошується, що Hyundai була єдиною компанією, яка змогла поставити Україні потяги у встановлені досить короткі терміни – упродовж 18 місяців, для того щоб встигнути до початку проведення в Україні Євро-2012.

 

 

 

 

версія для друку