українська російська англійська
ДПС закликає "Дідів Морозів", "Снігуроньок" та продавців ялинок сплачувати податки
26.12.2012 | 13:40
Прес-служба Державної податкової служба

Податківці звертаються до всіх підприємств та підприємців, які здійснюють організацію новорічних святкувань, належним чином законодавчо оформити взаємовідносини із тимчасовими працівниками – акторами та аніматорами, які задіяні у святкових привітаннях під час новорічних та різдвяних свят. Це ж саме стосується і самозайнятих громадян, які підзаробляють на свята «Дідами Морозами», «Снігуроньками» або іншими казковими персонажами.

Не таємниця, що саме у цей час серед населення стрімко зростає попит на послуги працівників цих професій. ДПС України наголошує на тому, що при отриманні громадянами доходів від надання послуг у сфері розваг (зазвичай це – проведення новорічних поздоровлень на замовлення, участь у святкових виставах, балах, маскарадах, корпоративах у ролі «Діда Мороза» та «Снігуроньки») необхідно сплачувати податок на доходи фізичних осіб.

За даними фахівців податкової (моніторинг інтернет-оголошень та об’яв у соціальних мережах) вартість послуг «новорічних» акторів у Києві складатиме в середньому від 250 до 3500 грн. за годину, у Львові викликати на свято Діда Мороза та Снігуроньку коштуватиме від 300 грн. до 1200 грн., у Донецьку – від 150 до 2500 грн., у Харкові громадянам доведеться викласти  від 150 до 1800 грн. за годину.

У податковому відомстві наголошують, що наразі триває мораторій на перевірки малого та середнього бізнесу, однак, якщо громадяни мають інформацію про порушення податкового та трудового законодавства у цій сфері, вони можуть сміливо звертатися до органів ДПС або ж на гарячу телефонну лінію «Пульс податкової». У залежності від обставин, таким громадянам доведеться або ж подати декларацію та сплатити податок, або ж зареєструватися підприємцем, або ж змусити свого роботодавця (у разі  найманої співпраці) працевлаштувати офіційно з подальшою сплатою належного податку.  

Слід зазначити, що такі правила стосуються й реалізаторів чи не найпопулярнішого новорічного товару серед населення – ялинок.

 

версія для друку