українська російська англійська
У регіональному управлінні Пенсійного фонду в Сумах запрацювало "єдине вікно"
29.12.2012 | 10:00
Сумська ОДА

В управлінні Пенсійного фонду України в м. Суми відкрито модернізований центр обслуговування громадян

«Система «єдиного вікна» демонструє сучасний підхід до обслуговування громадян за спрощеною процедурою. Це означає скорочення термінів розгляду звернень та покращення якості надання послуг, підвищення рівня поінформованості людей», – зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Лілія Машкіна.

За словами начальника управління Пенсійного фонду України в м. Суми Анатолія Занченка, прийом жителів обласного центру за принципом «єдиного вікна» в управлінні здійснюється з березня поточного року. За цей час по допомогу звернулися понад 32 тисячі осіб, яким надано вичерпну інформацію.

«З відкриттям сучасного модернізованого центру обслуговування якість послуг помітно зросте. Зали з прийому та обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна» дозволять уникнути черг, комфортно організувати процес надання консультацій і збору необхідних довідок», – зазначив посадовець.

Нині в центрі працює 10 фахівців.

 

версія для друку