українська російська англійська
У 2013 році залізничники планують виконати 230 км модернізації колії
22.01.2013 | 12:04
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

У 2013 році Укрзалізниця планує виконати 229,6 км модернізації з укладанням рейок безстикової колії довжиною в перегін.

Модернізація буде виконуватись на магістральних напрямках міжнародних транспортних коридорів, у тому числі: Євроазіатський коридор – на напрямку Київ – Москва дільниця Київ – Зернове буде виконано 45,3 км, міжнародний коридор Одеса – Гданськ на дільницях  Коростень – Шепетівка – 67,7 км та Вапнярка – Одеса – 15,4 км. На дільниці Лозова – Сімферополь Кримського напрямку будуть виконані роботи на 36 км, а на дільниці Миронівка – П’ятихатки напрямку Київ – Дніпропетровськ – 23,7 км.

Планується також відремонтувати іншими видами ремонтів 1548,4 км колії, зокрема, капремонтом колії з використанням старопридатних матеріалів буде оновлено 439,4 км; середнім ремонтом –– 651 км; комплексно-оздоровчим –– 458 км. Заплановано також замінити 86 комплектів стрілочних переводів новими на залізобетонних брусах.

 Забезпечення  безпеки  руху  на  залізничних переїздах в перевізному процесі залізниць України є одним із пріоритетних напрямків діяльності Укрзалізниці. Тому велика увага приділяється технічному оснащенню переїздів, стану переїзного настилу, дорожнього покриття та іншим чинникам, які впливають на забезпечення безпеки руху поїздів і автотранспортних засобів.

У 2013 році заплановано  обладнати автоматичною світлофорною сигналізацією 8 залізничних переїздів з автобусним рухом, виконати капітальний ремонт 85 переїздів та на 100 переїздах укласти переїзний настил із збірного залізобетону.

Для забезпечення стабільного стану інфраструктури колійного господарства щорічно необхідно виконувати близько 800 км модернізації та 1000 км капітального ремонту колії.

Загалом щорічна потреба фінансування колійної інфраструктури залізниць складає 6,8 млрд. грн., а реально виходячи з фінплану галузь змогла спрямувати на капітальний ремонт та модернізацію колії у 2012 році 3,8 млрд. грн., а у 2013 заплановано 2,78 млрд. грн. Найбільшу проблему становлять прострочені терміни капітальних ремонтів залізничної інфраструктури, від стану якої залежить швидкість та безпека руху поїздів.

 

версія для друку