українська російська англійська
До колл-центру Мінагрополітики звертаються здебільшого селяни, які хочуть зареєструвати кооператив
29.01.2013 | 11:33
Прес-служба Міністерства аграрної політики та продовольства

У 2013 році кількість звернень до Консультаційного центру Міністерства аграрної політики та продовольства зросла на 20% порівняно зі звітним періодом минулого року. Головні питання, які цікавлять жителів села, − механізм створення кооперативу, умови отримання державної підтримки, дотації одноосібним господарствам, допомога за збереження та утримання молодняку ВРХ. Про це сьогодні повідомила керівник колл-центру Мінагрополітики Анастасія Носова.

«Наразі селяни реагують дуже швидко на нововведення Мінагрополітики та реформи у сільському господарстві, адже ця інформація широко висвітлюється у засобах масової інформації. Тому після Нового року кількість звернень зросла на 20%. Найбільше ж  таких звернень надійшло від селян – 91,9%», − запевнила Анастасія Носова.

Також, за словами керівника Консультаційного центру, пожвавився інтерес громадян до програм державної підтримки сільського господарства та реалізації ініціативи Міністра аграрної політики та продовольства Миколи Присяжнюка «Рідне село». Зокрема, найбільше запитань надходило стосовно створення сільськогосподарських виробничих і обслуговуючих кооперативів, дотації одноосібним господарствам, державної допомоги за збереження та утримання молодняку ВРХ. Також громадяни цікавилися земельними питаннями. На всі запитання надано фахові відповіді, а найбільш складні і проблемні запитання направлені до керівництва профільного міністерства і центральних органів державної влади, які входять у структуру Мінагрополітики.

«Найбільше звернень надійшло з Тернопільської – 13,14%, Донецької − 8,54%, Запорізької – 6,57% та Івано-Франківської – 6,24% − областей. Консультаційний центр став дієвим інструментом взаємодії жителів сільських територій та влади, дозволяє донести нововведення, які виникли під час реформування сектору, до кожної зацікавленої особи. Фахівці колл-центру обробили кожне звернення. При цьому постійному зростанню кількості звернень  сприяє також те, що контактний номер центру 0 800 50 24 10 є безкоштовним з усіх стаціонарних телефонів України», − додала Анастасія Носова.

 

версія для друку