українська російська англійська
Укрзалізниця удосконалює ремонтну та експлуатаційну бази вагонних депо
30.01.2013 | 12:00
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

Укрзалізниця удосконалює ремонтну та експлуатаційну бази вагонних депо. Триває розподіл депо за типом робіт, які в них проводяться. Він має завершитися до 1 квітня цього року.

Як повідомив перший заступник  начальника головного управління вагонного господарства Укрзалізниці Олег Мотін, розділ депо допоможе чітко визначити, скільки коштів витрачається на ремонт, а скільки має бути закладено в тарифі на експлуатацію рухомого складу. «Основне завдання реструктуризації вагонних депо — розділити витрати на ремонт та експлуатацію вантажних вагонів. І, відповідно до цього, аби уникнути збитків, корегувати тарифи на ці послуги. Сподіваюся, що в подальшому  ми відійдемо від перехресного субсидування і визначимося нарешті, яка реальна собівартість ремонту вагона. Раніше це було неможливо, адже заважали експлуатаційні витрати», — зазначив Олег Мотін.

Також має підвищитися якість проведення ремонтів. У результаті реорганізації виділять 20 депо, які займатимуться суто експлуатацією рухомого складу. Окрім того, у ході  розмежування деякі депо буде розділено на дві частини — ремонтну та експлуатаційну. У зв’язку з цим загальна кількість вагонних депо зросте із 49 до 53. Зокрема, будуть розділені депо Нижньодніпровськ-Вузол, Коростень, Знамнка, Жмеринка, Батуринське, Куп’янськ, Іловайськ.

У той же час деякі депо, що відповідатимуть за експлуатацію, будуть укрупнені. Зіллються, наприклад, експлуатаційні складові депо: Волноваха, Ясинувата та Красноармійськ; Ковель і Здолбунів; Одеса-Застава і Котовськ; Кременчук і Полтава та інші зі створенням укрупненого адміністрування. Наприклад, передбачається, що управління експлуатаційними частинами депо Дніпродзержинськ, П’ятихатки і Верхівцеве буде зосереджено у депо Нижньодніпровськ-Вузол.

Також  триває закріплення ремонтних депо за підприємствами, на балансі яких знаходяться вагони.

До переліку депо, закріплених за окремими підприємствами, увійшли ремонтні депо Жмеринка і Дрогобич (Стрийський вагоноремонтний завод), а також Здолбунів та ім. Т.Шевченка (ДП «Укррефтранс»). За Дарницьким вагоноремонтним заводом закріпили депо Красноармійськ, Ясинувата та Батуринське, за ДП «Укрспецвагон» — Дебальцеве-Сортувальне, Нижньодніпровськ-Вузол, Мудрьона та П’ятихатки, а за УДЦТС «Ліски» — Запоріжжя-Ліве, Шепетівка та Козятин.

В окрему нову групу виділено шість депо, які займатимуться ремонтом та експлуатацією спеціальної залізничної техніки — машин колійного, енергетичного господарств, пожежних поїздів та ін. До цієї групи належать депо: Красний Лиман, Джанкой, Конотоп, Клепарів, Херсон, Основа.

Не змінилася кількість лінійних підприємств, що спеціалізуватимуться на ремонті приватних вагонів,— 14 одиниць.

 

версія для друку