українська російська англійська
Реформування мережі швидкої допомоги Закарпаття - під особистим контролем керівника краю
30.01.2013 | 15:10
Закарпатська ОДА

30 січня голова Закарпатської обласної державної адміністрації Олександр Ледида ознайомився з роботою Ужгородської станції швидкої медичної допомоги.

Нині перед бригадами стоять нові вимоги: приїжджати на виклик карета швидкої допомоги має за 10 хвилин – у місті, за 20 хвилин – у сільській місцевості. Забезпечити виконання таких вимог подекуди важко, кажуть лікарі Ужгородської станції, адже у годину пік через затори доїхати у інший кінець Ужгорода за 10 хвилин непросто.

«Зараз розглядаємо можливість відкриття додаткових підстанцій швидкої допомоги в Ужгороді, - розповів начальник обласного управління охорони здоров’я Роман Шніцер. – У віддалених спальних районах міста працюватимуть бригади, аби забезпечити своєчасне надання необхідної допомоги ужгородцям».

З 1 січня вся мережа екстреної медичної допомоги фінансується із обласного бюджету. Територіальний центр екстреної медичної допомоги у 2013 році отримає майже 65 мільйонів гривень, додатково виділено 6,8 мільйона на придбання паливно-мастильних матеріалів та понад 1 мільйон – на медикаменти та вироби медичного призначення.

Як зазначив керівник краю, Олександр Ледида, гроші розподілять рівномірно між усіма районами. «Видатки на швидку допомогу, бензин, ліки – однакові як в Ужгороді, так і в Рахівському, Великоберезнянському та в інших районах. Наше завдання: кожен закарпатець має отримувати вчасну якісну медичну допомогу у встановлені терміни і це не повинно залежати від економічного стану району, тому «швидка» фінансується з обласного бюджету. Сьогодні реформування мережі екстреної медичної допомоги відбувається по всій Україні, і керівництво держави приділяє цьому велику увагу. Ті вимоги, що нині ставляться на рівні держави до роботи мережі – ми виконуємо».

Олександр Ледида також оглянув приміщення, у якому після завершення ремонту та встановлення відповідного обладнання, функціонуватиме центральна диспетчерська. З цієї диспетчерської управлятимуть каретами «швидкої» Ужгорода, Ужгородського, Перечинського, Великоберезнянського районів. Уже за 2 місяці всі роботи обіцяють завершити.

 

 

версія для друку