українська російська англійська
Роботи з усунення технічних недоліків швидкісних електропоїздів Hyundai відбуваються згідно з графіком
31.01.2013 | 17:36
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

За дорученням Міністра інфраструктури України Володимира Козака 31 грудня ДП “Українська залізнична швидкісна компанія” організувала прес-тур для національних та галузевих ЗМІ з метою ознайомлення журналістів і громадськості з новими умовами і стандартами технічного обслуговування швидкісних електропоїздів виробництва південнокорейської компанії Hyundai Rotem.

Під час прес-туру журналісти мали змогу ознайомитися з роботою Технічної пасажирської станції Дарниця. Тут запроваджуються новітні технологічні рішення з обслуговування швидкісних електропоїздів. Робота цього принципового нового для українських залізниць сервісного центру організована з урахуванням світового досвіду з ремонту та екіпірування поїздів на базі сучасних технологій ремонту з використанням технологічного обладнання провідних профільних світових виробників.

Задіяна якісно нова для залізничного транспорту України технологія обслуговування і ремонту електропоїздів. Вона дозволяє скоротити час на технічне обслуговування електропоїздів, заощаджувати енергоресурси, поліпшити умови роботи персоналу та охорони праці.

«Питання експлуатації поїздів Інтерсіті+ та Інтерсіті знаходиться на постійному контролі Уряду України. Перед нами поставлене завдання забезпечити експлуатацію швидкісних електропоїздів у повній відповідності до жорстких вимог щодо надійності швидкісного сполучення, дотримання всіх параметрів технічного стану електропоїздів, безпеки та комфорту пасажирів. На виконання доручень Віце-прем’єр-міністра України Олександра Вілкула спільно українськими та корейськими фахівцями розроблені і чітко виконуються графіки модернізації та усунення виявлених технічних недоліків електропоїздів», - зазначив Леонід Лобойко.

Він повідомив, що роботи з модернізації та усунення виявлених технічних недоліків швидкісних поїздів відбуваються згідно з графіком.

«Вжиті заходи дозволили вже в січні 2013 року нормалізувати ситуацію з дотримання графіку руху електропоїздів. За весь період з початку року виникла лише одна позаштатна ситуація з поїздом «Львів-Київ», – сказав на брифінгу за підсумками прес-туру генеральний директор ДП УЗШК Леонід Лобойко.

Керівник державного підприємства також підкреслив, що відповідно до контракту між Українською залізничною швидкісною компанією та компанією Hyundai Rotem, всі роботи із технічного обслуговування та гарантійного ремонту виконуються компанією Hyundai Rotem, яка несе повну відповідальність за якість виконання цих робіт. Питання постачання запасних частин також знаходиться в сфері відповідальності компанії Hyundai Rotem.

Всі ці зобов’язання були повністю підтверджені південнокорейською стороною під час спеціальних нарад з приводу експлуатації електропоїздів, які відбулися на початку січня під головуванням Віце-прем’єр-міністра Олександра Вілкула за участю Міністра інфраструктури Володимира Козака, керівництва транспортної галузі та представників Hyundai Corporation і Hyundai Rotem.

Було збільшено кількість фахівців компанії Hyundai Rotem, які задіяні до виконання робіт з технічного обслуговування електропоїздів «Український експрес». Рейси поїздів Інтерсіті+ супроводжуються сервісними бригадами компанії Hyundai Rotem. Фахівці південнокорейської компанії відтепер також постійно знаходяться на станціях стикування різного роду струму на маршрутах руху швидкісних електропоїздів.

У ході прес-туру журналістам були продемонстровані особливості проектного рішення будівництва Технічної пасажирської станції Дарниця. Однією  із них є суміщення в основному корпусі робіт з технічного обслуговування, санітарної обробки і екіпірування електропоїздів.

Сучасні технології та нова організація технічного обслуговування швидкісних електропоїздів, зокрема, дозволяють:

перевірити всі системи електропоїзда в цеху завдяки наявності контактної мережі як змінного, так і постійного струму;

одночасно проводити операції по заправці поїзда водою, піском, очищення та дезінфекції системи вакуумних туалетів (загальний час займає 30-40 хв);

виконувати роботи на даху вагонів будь-якого габариту рухомого складу завдяки спеціальній висувній платформі;

здійснювати огляд і ремонт підвагонного обладнання та бокових вузлів за допомогою нових пересувних платформ;

проводити заміни колісних пар та візків без відчеплення вагону.

Проект розроблений Державним підприємством "Науково-дослідний і проектно-вишукувальний інститут транспортного будівництва "Київдіпротранс ". Будівництво було розпочато в серпні 2011 року. Замовник – Південно-Західна залізниця.

Наразі на Технічній станції Дарниця завершуються роботи по облаштуванню діагностичного обладнання з автоматичною системою контролю вимірювань геометричних параметрів. Зчитування параметрів колеса буде проводиться при русі поїзда, а обточування поверхні колеса - без відчеплення вагона зі складу поїзда.

Одночасно з технічним оснащенням станції облаштовується їдальня, медичний пункт, душові і гардеробні кімнати, корпуси для навчання і відпочинку персоналу.

Загалом, у прес-турі взяли участь більше 50 представників національних та галузевих ЗМІ.

Довідково

Українська залізнична швидкісна компанія - спеціально створене підприємство в структурі Укрзалізниці, на яке покладене завдання організації швидкісного руху в Україні.

Компанія заснована 22 лютого 2012 року, а вже 25 травня 2012 року було здійснено перший промо-рейс за маршрутом Київ-Львів. Перший рейс з пасажирами було здійснено 27 травня 2012 року за маршрутом Київ-Харків.

На сьогоднішній день в експлуатації підприємства знаходиться 12 міжрегіональних двохсистемних швидкісних електропоїздів: 10 електропоїздів виробництва компанії Hyundai Rotem та 2 електропоїзди виробництва компанії Škoda Vagonka.

На підприємстві працює 338 працівників, зокрема, 98 машиністів та помічників машиністів, 86 стюардів та старших стюардів.

 

версія для друку