українська російська англійська
Фармацевтичну компанію зобов'язано припинити оманливу рекламу
06.02.2013 | 15:54
ПРЕС-СЛУЖБа АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ

Антимонопольний Комітет України рекомендував компанії KRKA, д.д. (Словенія) не поширювати інформацію, що вводить в оману, під час рекламування препаратів «Гербіон® сироп подорожника» та «Гербіон® сироп первоцвіту».

Як встановив Комітет, компанія поширювала неточну інформацію щодо вікових обмежень застосування препарату (сироп) для окремої вікової категорії.

Зокрема, у рекламному ролику звуковим рядом зазначалося: «Використовуйте сиропи Гербіон® для ефективної боротьби з кашлем, також і для малюків», що супроводжувався написом «Підходить для малюків».

Однак, як вказано в інструкції для медичного застосування «Гербіон® сироп подорожника», затвердженої наказом Міністерством охорони здоров’я України, сироп не рекомендується призначати дітям віком до 2 років без попередньої консультації з лікарем, а «Гербіон® сироп первоцвіту» не рекомендується застосовувати дітям віком молодше 4 років, що свідчить про вікові обмеження препарату.

Інформація про застосування препарату «Гербіон® сироп подорожника» з 2 років та препарату «Гербіон® сироп первоцвіту» з 4 років в рекламному ролику була зазначена, проте значно меншим шрифтом, ніж основна, та кольором, що з певними труднощами дозволяв ознайомитись з її змістом.

Таким чином, дії компанії щодо поширення неточних відомостей, зокрема, внаслідок обраного способу її викладення може вплинути на наміри споживачів щодо придбання саме цих препаратів.

Отже, інформація в рекламному ролику компанії KRKA, щодо вікових обмежень застосування препаратів «Гербіон® сироп подорожника» та «Гербіон® сироп первоцвіту» містить ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

Про розгляд рекомендацій компанія має повідомити Комітет у десятиденний термін.

 

версія для друку