українська російська англійська
У 2,5 раза скоротилася кількість звернень до органів Пенсійного фонду України
06.02.2013 | 16:35
Прес-служба Пенсійного фонду

За минулий рік органам Пенсійного фонду України вдалося зменшити кількість звернень громадян в 2,5 раза. Цьому сприяли широка інформаційно-роз’яснювальна робота через ЗМІ, робота «гарячих» телефонних ліній у кожному управлінні Фонду, організація виїзних прийомів громадян, запровадження приймальних громадян, що працюють за принципом «єдиного вікна». Так,  протягом 2012 року до органів Пенсійного фонду України надійшло 714,7 тис. звернень громадян проти 1,8 млн.    у 2011 році.

У своїх зверненнях до органів Пенсійного фонду,  в тому числі й на особистих прийомах, громадяни порушували питання щодо перевірки правильності призначення та проведення перерахунків пенсій – 294,8 тис. звернень (41,2% від загальної кількості звернень); роз'яснення окремих норм чинного пенсійного законодавства – понад 196 тис. звернень (27,4%); щодо порядку сплати обов’язкових платежів – 43,9 тис. звернень (6,1%).

Протягом 2012 року на особистому прийомі в органах Пенсійного фонду України побувало 540,3 тис.  відвідувачів.

Керівники  підвідомчих управлінь Пенсійного фонду здійснювали виїзні прийоми на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання громадян, на яких протягом року прийнято понад 144 тис. осіб.

На виконання Указу Президента України від 12.03.2012 № 187 «Про Національний план дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава»  у підвідомчих установах Пенсійного фонду України з березня 2012 року створені приймальні громадян, які працюють за принципом  «єдиного вікна». Загалом у системі Пенсійного фонду України нині діють 303 таких приймальні.

Протягом звітного періоду в приймальнях за принципом «єдиного вікна» зареєстровано майже 3,5 млн. звернень, в тому числі надано:

1,9 млн. послуг з питань пенсійного забезпечення;

427  тис. послуг з питань обліку надходжень від сплати єдиного внеску;

майже 1,4 млн. послуг з питань приймання звітності від платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

 

версія для друку