українська російська англійська
Випускники-пілоти Харківського університету Повітряних Сил відтепер матимуть до 230 годин нальоту
07.02.2013 | 18:58
Прес-служба Міністерства оборони

Про кардинальні зміни у підготовці офіцерських кадрів в ефірі телепрограми Харківської обласної державної телерадіокомпанії “Тижневик реформ” розповів тимчасово виконуючий обов’язки начальника Харківського університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба військовий льотчик першого класу, полковник Андрій Алімпієв.

«Покращити знання випускників дозволить активне впровадження у навчальний процес Харківського університету Повітряних Сил тренажерних систем та різних спеціалізованих комплексів. Приміром, нещодавно університет отримав нові тренажери вертольота типу Мі-8МТВ та навчально-тренувального літака типу Л-39 “Альбатрос”. Ефект від їхньої присутності одразу ж помітили усі льотні фахівці. Зараз на цих симуляторах займаються наші курсанти та офіцери 203-ї навчально-авіаційної бригади», – розповів полковник Андрій Алімпієв.

Незабаром для забезпечення навчання у ХУПС надійде симулятор літака-винищувача типу МіГ-29 та ще декілька високотехнологічних обладнань. Останні нововведення, розроблені фахівцями Київського науково-виробничого підприємства “Енергія 2000”, призначатимуться для підготовки офіцерів протиповітряної оборони.

«Основне, що зміниться у підготовці курсантів-пілотів Харківського університету Повітряних Сил, це переведення їх навчання з чотирьохрічного терміну на п’ятирічний. У таких перемінах, у першу чергу, зацікавлені самі курсанти, які після випуску замість диплому “бакалавра” отримають освітній рівень «спеціаліст», – розповів офіцер.

Протягом п’яти років випускники, які служитимуть у винищувальній, бомбардувальній, розвідувальній чи штурмовій авіації, матимуть загальний наліт у межах 220-230 годин. Цей показник складатиметься з 40 годин польотів на легкомоторному літаку, 140 годин перебування у літаку типу Л-39, та ще 40-50 годин виконання завдань на бойовому літаку.

«Зараз розглядається питання щодо перебазування до Чугуєва крилатих машин типу МіГ-29 або Су-27 для польотів “кожедубівців” на бойових літах. Без сумніву, керуваннями такими літаками дозволить лейтенанту одразу ж після випуску виконувати важливі завдання у стройових частинах, а не проходити тривалу перепідготовку», – спрогнозував полковник Андрій Алімпієв.

Наостанок полковник Андрій Алімпієв порадив потенційним абітурієнтам на собі відчути авіаційну романтику та піти шляхом офіцера Збройних Сил.

версія для друку