українська російська англійська
Через мережу Інтернет реалізовано понад 3,2 млн проїзних документів
08.02.2013 | 10:36
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

Системою бронювання і продажу залізничних проїзних документів через мережу Інтернет користується усе більше пасажирів. Про це повідомив головний інженер головного пасажирського управління Укрзалізниці Євгеній Дихне.

«На сьогодні у порівнянні з 2008 роком, коли в Україні було впроваджено систему бронювання і продажу залізничних проїзних документів через мережу Інтернет, інтерес до даної послуги у пасажирів значно зріс», – зауважив Євгеній Дихне.  

Загалом тенденція росту популярності послуги бронювання і продажу квитків на поїзди через мережу Інтернет спостерігається з року в рік – протягом 2009 року пасажирами було придбано через мережу Інтернет близько 83,5 тис. квитків, у 2010-му – 132,5 тис., у 2011-му – 693,9 тис. квитків, у 2012 – понад 2,1 млн. квитків, за 2 місяці 2013 року через Інтернет уже оформлено понад 243 тис. квитків. З моменту впровадження послуги реалізовано понад 3,2 млн. квитків.

Також головний інженер пасажирського господарства Укрзалізниці додав, що впроваджена з 5 лютого 2013 року технологія продажу електронних проїзних документів через сайт Укрзалізниці (booking.uz.gov.ua) на поїзди категорії Інтерсіті+, яка дає право пасажирам одразу йти до поїзда, не звертаючись до залізничних кас, стане ще одним кроком у розвитку сучасних залізничних он-лайн послуг.

Окрім того, у планах залізничників до кінця року розповсюдити дану технологію на усі пасажирські поїзди, що курсують у внутрішньому сполученні, розробити програмне забезпечення, яке надасть можливість придбати квитки для пільгових категорій населення через мережу Інтернет.

Також Євгеній Дихне зазначив, що залізниця в майбутньому впровадить он-лайн відмову від поїздки: якщо пасажир придбав квитки через Інтернет, то він зможе через Інтернет і відмовитися від поїздки.

Стабілізується ситуація з поверненням коштів за невикористані проїзні документи, придбані через Інтернет. «При оформленні відмови від поїздки в касах повернення залізничних квитків залізниця повертає кошти в банківську систему у той же день, а пасажир вже через банківські взаємооперації має отримувати повернений платіж на картку впродовж 3-4 днів. Це – граничний термін, встановлений законодавством», – підкреслив Євгеній Дихне.

Довідково

Для того щоб придбати проїзний документ через мережу Інтернет, пасажири мають звернутися на офіційний сайті Укрзалізниці в розділ меню “Пасажирам” або за прямим посиланням http://booking.uz.gov.ua . У режимі online можна обрати маршрут, дізнатися про наявність місць на потрібну дату, ціну проїзду у вагонах різних класів, сплатити вартість проїзду, а також придбати електронний проїзних документів на поїзди категорії Інтерсіті+.

версія для друку