українська російська англійська
Транспортно-дорожній комплекс готовий до пропуску льодоходу і повені
11.02.2013 | 14:55
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Міністерство інфраструктури України готується до можливого весняного паводку та льодоходу - для запобігання надзвичайних ситуацій у період пропуску повені та сходження криги та оперативного реагування у разі їх виникнення Оперативний штаб Мінінфраструктури тримає на контролі обстановку у транспортно-дорожньому комплексі.

Зокрема, за даними Укравтодору, традиційно у березні-квітні очікується підвищення рівня води у річках Закарпатської, Львівської, Івано-франківської, Чернівецької, Рівненської, Житомирської, Сумської та Одеської областей. Наразі дорожники провели комісійний огляд штучних споруд на річках у цих та інших регіонах, під час якого усунули недоліки, що становили загрозу цілісності мостів у разі виникнення повені – ліквідовано утворені перед мостами та трубами затори й ушкодження підходів до регуляційних споруд, дефекти земляного полотна та проїзної частини над трубами тощо.

До проведення робіт з попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій гідрологічного характеру повністю підготовлені і структурні підрозділи Укрморрічінспекції. У режимі постійної готовності до необхідного комплексу пошуково-рятувальних робіт в умовах надзвичайної ситуації, або загрози її виникнення, цілодобово функціонують Морська пошуково-рятувальна служба та Морські рятувально-координаційні підцентри.

Повністю готові до дій в умовах льодоходу, повені та паводків та мають необхідну кількість аварійних матеріалів плавзасоби, наявні на підприємствах галузі морського та річкового транспорту.

У ДП «Укрводшлях» забезпечили технічну готовність судноплавних шлюзів як складових частин єдиного комплексу і гідротехнічних споруд Дніпровського каскаду до весняного паводку, а також належну роботу потокоутворювачів шлюзів.

До можливого руйнування крижаного покрову річок Дніпро, Дунай, Дністер з метою зниження рівня води,дотримання безпеки судноплавства та для підвищення ефективності пошуково-рятувальних робіт будуть залучатися буксири льодового класу. Наприклад, Укрморрічінспекцією ініційовано оснащення підприємств галузі п’ятьма буксирами льодового класу потужністю 2500 к.с. та осадкою 2,5 м для розстановки у водосховищах Дніпровського каскаду, одного буксира потужністю 5000 к.с. та осадкою 3,5 м для роботи на р. Дунай, трьох буксирів потужністю 5000 к.с. без обмежень за осадкою для роботи в акваторіях Іллічівського, Бердянського морських торговельних портів та Керч-Єнікальського каналу.

Крім того, Укрморрічінспекція перевірила знаки навігаційного обладнання, берегові знаки, посилила контроль за дією плавучих знаків у морських переходах. А Дунайське басейнове управління водних ресурсів постійно контролює технічний стан водопропускних та водорегулюючих споруд, захисних дамб та аналізує ситуацію щодо рівнів поверхневих вод.

Щоб уникнути підтоплень у період інтенсивного танення снігу, проходження повені і льодоходу, усі підприємства, підвідомчі Мінінфраструктури,забезпечуватимуть очищення зливових каналізаційних та дренажних систем, водопропускних споруд та вживатимуть інших заходів з метою стійкого функціонування систем водовідведення. Також налагоджено системний зв’язок з обласними постійними комісіями з питань техногенної екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, підрозділами Державної служби України з надзвичайних ситуацій, ДАІ та інших організацій.

 

 

версія для друку