українська російська англійська
Залізничники поцікавилися у пасажирів, що вони думають про залізничний транспорт
12.02.2013 | 10:05
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

У грудні 2012 року серед пасажирів залізничного транспорту залізничні маркетологи організували широке анкетування, спрямоване на суспільного сприйняття українських залізниць. До опитування було залучено 13508 учасників.

Під час дослідження виявилося, що на формування позитивного або негативного ставлення до українських залізниць у першу чергу впливає власний досвід пасажирів (48% відповідей), однак вагоме значення мають відгуки інших пасажирів (20% відповідей).

У 31% респондентів вітчизняний залізничний транспорт пов’язується з абсолютно позитивними емоціями, у 39% - більше з позитивними, ніж з негативними, а негативні емоції переважають у 25% респондентів. Найвищий відсоток пасажирів з позитивним сприйняттям залізничного транспорту виявився на Львівській (78%) і Придніпровський (77%) залізницях, найнижчий – на Одеській (54%).

Незважаючи на те, що більшість учасників анкетування є користувачами саме залізничного транспорту, з його символікою знайомі лише 39% респондентів, 35% відповіли, що знайомі частково, а 21% – що не знайомі.

На думку учасників дослідження, дотримання фірмового стилю є обов’язковим у першу чергу в одязі провідників (61% відповідей), у другу чергу – в одязі касирів (56%) і в третю чергу – в оформленні, оснащенні та оздобленні пасажирських вагонів (55%). Такий розподіл думок респондентів є цілком зрозумілим: серед населення країни досі панує думка, що у сфері обслуговування (до якої відноситься і транспортне обслуговування) носіями фірмового стилю мають бути лише особи, які безпосередньо контактують з клієнтами.

Наявність логотипу Укрзалізниці (залізниць) на товарах і продуктах не вплине на рішення більшості респондентів (59%) щодо їх купівлі, і лише 25% опитаних відповіли, що обов’язково будуть купувати такі товари/продукти.

 

 

версія для друку