українська російська англійська
Укрзалізниця модернізує інфраструктуру у кримському напрямку
25.02.2013 | 17:02
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

У 2013 році Укрзалізниця виконає роботи з розвитку залізничної інфраструктури у Кримському напрямку. Зокрема, цього року залізничники модернізують та капітально відремонтують колії на напрямках від Харкова, Дніпропетровська та Донецька до Сімферополя.

Виконання запланованих обсягів робіт дозволить підвищити швидкість руху пасажирських поїздів у графіку руху 2013/2014 років.

Зокрема, планується модернізувати 36,3 км колії дільниці Синельникове-1-Сімферополь та 23,8 км колії перегону Демурине - Межова.

На маршрутах Харків-Сімферополь, Донецьк-Сімферополь та Дніпропетровськ-Сімферополь також виконуватимуться роботи з інших видів ремонту колій та стрілочних переводів.

Виконання запланованих обсягів робіт у сполученні Харків – Сімферополь дозволить підвищити швидкість руху пасажирських поїздів до  160 км/год.  на 109 км, 140 км/год.242,5 км, 130 км/год. – на 44,7 км, 120 км/год. – на 556,3 км.

На маршруті Дніпропетровськ – Сімферополь      швидкість руху пасажирських поїздів зможе збільшитися до 160 км/год. на 29 км полотна, до 140 км/год. – на 201,4 км, до 130 км/год. – на 13,4 км, до 120 км/год. на ділянці  Синельникове-1 – Сімферополь – на 423,2 км.

У сполученні Донецьк – Сімферополь швидкість руху пасажирських поїздів можна буде підвищити до 160 км/год. на 29 км, до 140 км/год.200,9 км, до 130 км/год. – на 111,3 км, 120 км/год.594,1 км.    

Також на цих напрямках здійснюватимуться роботи з модернізації інфраструктури електропостачання. Зокрема, буде здійснена заміна опор контактної мережі, підтримуючих конструкцій, контактного проводу та несучого дроту, секційних та інших ізоляторів, деталей контактної мережі для приведення до вимог нормативних документів щодо впровадження прискореного руху на залізницях України.

Також планується модернізувати силові трансформатори тягових підстанцій, оновити перетворювальні агрегати, високовольтні вимикачі та автомати, пристрої релейного захисту та автоматики.

Окрім того, планується модернізувати високовольтні лінії живлення пристроїв сигналізації, централізації, блокування, а також зовнішнього освітлення станцій, переїздів, зупиночних платформ. 

 

Довідково

Розгорнута довжина головних колій від Харкова до Сімферополя складає 1297,8 км, в тому числі: протяжність кривих ділянок 216,8 км, 57 роздільних пункти, 855 стрілочних переводів, 75 залізничних переїздів.

Від Дніпропетровська до Сімферополя розгорнута довжина головних колій складає 963,5 км, в тому числі: протяжність кривих ділянок 103,9 км, 45 роздільних пунктів, 653 стрілочних переводів, 47 залізничних переїздів.

Розгорнута довжина головних колій від Донецька до Сімферополя складає 1292,5 км, в тому числі: протяжність кривих ділянок 196,8 км, 55 роздільних пунктів, 808 комплектів стрілочних переводів, 66 залізничних переїздів.

 

 

 

 

 

 

 

 

версія для друку