українська російська англійська
Голова Держспоживінспекції надав рекомендації громадянам як захиститися від неякісних продуктів
05.03.2013 | 18:02
Прес-служба Державної інспекції з питань захисту прав споживачів

5 березня 2013 року Голова Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів Орєхов Сергій Миколайович провів «гарячу телефонну лінію». Протягом двох годин роботи «гарячої лінії» отримано 15 дзвінків з різних регіонів України.

Питання громадян стосувалися проблем споживчого ринку, захисту від неякісних продуктів, товарів та послуг. Найбільше людей хвилювало те, «як», «де» і «з чиєю допомогою» можна захистити свої права та інтереси, відшкодувати збитки, отримати гарантії щодо покарання порушників чинного законодавства. Також багато запитань стосувалося окремих сфер споживчого ринку, підконтрольних діяльності Держспоживінспекції України, а саме: дотримання  антитютюнового законодавства в Україні, щодо заборони куріння у закладах ресторанного господарства; послуги ЖКГ; якість продовольчих та непродовольчих товарів.

 

версія для друку