українська російська англійська
В. Козак: У рамках реорганізації підприємств морської галузі усі працівники перейдуть до "Адміністрації морських портів"
06.03.2013 | 10:50
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Процес реорганізації підприємств портової галузі у рамках реформування морської галузі відбуватиметься за активної участі громадськості та профспілок. На цьому під час Колегії Міністерства інфраструктури України, яка відбулася 5 березня 2013 року, наголосив Міністр інфраструктури Володимир Козак.

  «Громадські організації, профспілки повинні брати участь у реформуванні від початку і до кінця, у тому числі – у процесі визначення інвестицийніх умов. В першу чергу це стосується обов’язків інвестора щодо соціальних пакетів трудових колективів та об’єктів соціальної сфери підприємств», - зазначив Володимир Козак.

  Міністр підкреслив, що у рамках реорганізації підприємств морського господарства та створення ДП «Адміністрація морських портів» першочергове завдання Мінінфраструктури, роботодавців та профспілокзберегти колективи та соціальні гарантії працівників.

  «Відсьогодні я накладаю мораторій на скорочення у морських портах і тих підприємствах, де будуть проходити реформи», - повідомив Володимир Козак. Він доручив створити Робочу групу, до складу якої увійдуть представники Мініфраструктури та профспілок, яка розроблятиме форми штатних повідомлень та чітких роз’яснень щодо переходу усіх працівників підприємств на відповідні посади до новостворених структурних підрозділів створюваного ДП «Адміністрація морських портів» та компаній-інвесторів.

«Люди повинні бути впевнені, що їм нічого не загрожує – за ними збережуться робочі місця, заробітна плата і соціальні гарантії», - наголосив Володимир Козак.

Крім того, члени Колегії підтримали пропозицію профспілок щодо автоматичного продовження дії колективних договорів після проведення реорганізації морських торговельних портів, на період до укладання нової Галузевої угоди.

«Я вдячний Мінінфраструктури за конструктивну і відкриту позицію відносно профспілок. Протягом останних місяців ми відчуваємо постійну увагу з боку Міністерства, ведемо широкий діалог по всьому спектру питань на всих рівняхвід Міністра і його заступників, до керівників департаментів.

Ми постійно роз’яснюємо людям необхідність реформи, і ми задоволені, що знайшли взаєморозуміння з роботодавцями. Зараз наше завдання - зберегти умови праці, робочі місця та соціальні гарантії працівників», - сказав голова Профспілки робітників морського транспорту України Михайло Кірєєв. За його словами, з цією метою досягнуто домовленості з Федерацією роботодавців транспорту України щодо створення спільного органу, який працюватиме над розробкою Галузевої угоди з урахуванням проведення реорганізації.

«Ми прагнемо до максимальної відкритості і зрозумілості цього процесу. Працівник має чітко знати – як буде відбуватись його перехід до нового підпріємства. Ми зацікавлені, щоб наші працівники почувались комфортно та безпечно, і були переконані у своєму працевлаштуванні. У цьому плані ми проводимо активну спільну роботу з Мінінфраструктури та профспілками», - зазначив голова "Федерації роботодавців транспорту" Всеукраїнського об’єднання організацій роботодавців Орест Климпуш.

За словами директора Департаменту державної політики в галузі морського та річкового транспорту Володимира Севрюкова, схему процесу реорганізації підприємств вже відпрацьовано. «У рамках реорганізації буде створено робочу групу за участі профспілок для того, щоб розробити проекти структур і штатних розкладів новостворених структур «ДП Адміністрації морських портів».  Усі працівники будуть письмово поінформовані про умови переходу на роботу до реорганізованих структур», - сказав Володимир Севрюков.

Разом з тим, як зазначив заступник Міністра інфраструктури Дмитро Демидович, профспілки та громадські організації активно співпрацюють з Мінінфраструктури по розробці нормативно-правових актів, що супроводжуватимуть процес реформування галузі морського транспорту. «Наразі розроблені Стратегія розвитку морських торговельних портів, програми розвитку по кожному порту. Розроблено інші нормативні документи, які супроводжуватимуть процес реформування. Ми повністю відкрито ведемо цю роботу. Створено робочі групи по відпрацюванню усіх регламентів, до складу яких запрошено профспілки, роботодавці, інвестори та консалтингові організації. Сьогодні наша найближча мета - провести реорганізацію морських портів, що дозволить створити принципово нові можливості для реалізації інвестиційних проектів задля підвищення конкурентоспроможності портової галузі», - сказав Дмитро Демидович.

 

 

версія для друку