українська російська англійська
На Вінниччині з 1 квітня стартує перший обласний молодіжний фестиваль соціальної реклами
29.03.2013 | 11:40
Вінницька ОДА

З 1 квітня і до 30 червня 2013 року в області буде проходити перший Вінницький обласний молодіжний фестиваль соціальної реклами під назвою “Проблеми молоді вирішує молодь”. Про це зазначила голова Спілки молодіжних організацій Вінниччини Ольга Безпалько на прес-конференції, що відбулась у прес-центрі Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації.

Головна мета Фестивалю – надання можливості молодим вінничанам реалізувати свої творчі ідеї щодо вирішення наявних суспільних проблем у вигляді соціальної реклами.

Тематика Фестивалю розділена на три основні напрямки. Так, це тема залежності молодих людей, присвячена згубному впливу соціальних мереж, відсутності здорового способу життя через тютюнопаління, алкоголізм, наркоманію, правопорушення та пристрасть до азартних ігор. Інша тема присвячена проблематиці високого рівня безробіття серед молоді. А також тема під назвою «Сім’я 21 століття», яка охоплює весь спектр питань, пов’язаних з пропагандою сімейних цінностей для молодих пар та причин розлучень чи з приводу інших обставин, що спонукали до цього.

Головне завдання Фестивалю – пробудити у вінничан інтерес до вирішення найактуальніших питань сучасної молоді через творчість. Адже соціальна реклама сьогодні має вагомий вплив на споживача та сприяє формуванню індивідуальної, життєвої і громадської позиції у молодих людей.

Тематику Фестивалю визначала саме молодь області на основі соціологічного опитування, в якому взяли участь 1200 респондентів.

Фестиваль проходитиме в чотирьох категоріях: зовнішня реклама, відео- та аудіореклама, та проект щодо створення тієї чи іншої соціальної реклами. Товариство “Україна – Польща – Німеччина” сприятиме участі переможців проекту у заходах на теренах країн Європи, Польщі, Німеччини та Румунії.

 

версія для друку