українська російська англійська
У березні через Інтернет оформлено у 2,4 рази більше залізничних квитків, ніж за відповідний період минулого року
05.04.2013 | 16:37
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

Відсоток оформлення проїзних документів через Інтернет для перевезення пасажирів залізничним транспортом України стрімко зростає. У березні через Всесвітню мережу було реалізовано у 2,4 рази більше залізничних квитків, ніж за відповідний період минулого року. Про це у ході брифінгу повідомив 5 квітня перший заступник начальника головного пасажирського управління Укрзалізниці Ігор Бреус.

Загалом у березні через Інтернет оформлено 295 тис. залізничних квитків. «У березні цього року пасажири оформили через Інтернет 6,3% проїзних документів на поїзди від загального продажу, тоді як  у лютому в Інтернет-мережі купували 5,2% залізничних квитків. Сподіваємося, цей  відсоток і надалі зростатиме, оскільки послуга популярна і найактивніші користувачі – це молодь і ділові люди», – зазначив перший заступник начальника головного пасажирського управління Укрзалізниці.

Також зростає кількість оформлення електронних проїзних документів, які реалізуються поки що лише на поїзди категорії Інтерсіті+, а в подальшому ця технологія діятиме і на інші пасажирські поїзди внутрішнього сполучення. Так, у березні на поїзди категорії Інтерсіті+  через Інтернет реалізовано 11,7%  проїзних документів від загального продажу на цю категорію поїздів.

Із загальної кількості проїзних документів на поїзди Інтерсіті+, оформлених у березні через Інтернет, безпосередньо електронних квитків –реалізовано  41%.

Зокрема, у березні 17 тис. пасажирів поїздів Інтерсіті+ придбали квитки через Інтернет, з яких понад 7 тис. – безпосередньо електронні квитки з якими можна вирушати безпосередньо на посадку до поїзда, тоді як у лютому – електронними квиткам скористалися понад 3 тис. пасажирів. 

Нагадаємо, що електронні квитки хоча і  реалізуються через Інтернет, але їх особливістю є те, що вони дають право пасажирам одразу йти до поїзда, не звертаючись до залізничних кас. Така технологія запроваджена 2 місяці тому, 5 лютого, і діє лише на поїзди Інтерсіті+ в експериментальному режимі.

Наразі Укрзалізниця здійснює заходи повного переходу на електронний квиток, що відповідатиме європейським стандартам обслуговування пасажирів та планується здійснити до кінця поточного року. 

Необхідною умовою для введення електронного посадочного документа на усі поїзди внутрішнього сполучення є наявність іменних даних у квитках для ідентифікації пасажира та уникнення дублювання  проїзних документів. Цей етап, а саме запровадження іменних квитків, починає діяти на залізничному транспорті з 6 квітня. 

 

Довідково:

Щоб оформити електронний посадочний документ на електропоїзди категорії Інтерсіті+, якій дає право пасажу одразу йти до поїзда, не звертаючись до залізничної  каси, необхідно не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту:

1. Зайти  на офіційний сайт Укрзалізниці (http://uz.gov.ua ) у розділ меню «Пасажирам» далі «Оплата квитків Online» або за прямим посиланням http://booking.uz.gov.ua .

2. Обрати напрямок подорожі та дату відправлення поїзда.

3. Обрати з переліку доступних поїздів (виключно категорії Інтерсіті+) необхідний поїзд, клас вагону та місце. Ввести ім’я та прізвище особи, яка буде здійснювати подорож.

4. Ввести особистий e-mail, обрати платіжний інструмент та оплатити послугу.

5. На вказаний вами e-mail буде відправлено бланк електронного посадочного документа, роздрукувавши який пасажир має право одразу вирушати до поїзда, не звертаючись до залізничних кас.

версія для друку