Реформування галузі дорожнього господарства сприятиме
залученню нових механізмів фінансування будівництва нових доріг, зокрема
інвестування на основі державно-приватного партнерства, розповсюдженого й у
країнах Європи. Участь приватного капіталу дозволить не лише пришвидшити темпи
оновлення мережі автошляхів, а й зменшити або
відтермінувати платежі з державного бюджету на
будівництво доріг.
На сьогодні Мінінфраструктури
та Укравтодор готують інвестиційні проекти, які можуть бути реалізовані у
рамках державно-приватного партнерства. До того ж вже створено відповідну правову
базу - закон про концесії, спеціальний закон про концесії на будівництво та експлуатацію
автомобільних доріг, а також закон про державно-приватне партнерство.
Зараз найбільш актуальними для реалізації на умовах державно-приватного
партнерства є будівництво І черги Великої кільцевої автомобільної дороги
навколо м. Києва, автомобільних доріг за напрямком Краковець-Львів-Броди-
Рівне (258 км), автомагістралі від кордону з Російською Федерацією (КПП «Щербаківка»)-Харків-Новомосковськ
(209 км).
У перспективі на умовах концесії також можуть бути
побудовані автомобільна дорога Одеса-Монаші з мостовим переходом через Дністровський лиман
(на Рені) протяжністю 81км, а також дорога Ульянівка-Миколаїв-Херсон-Красноперекопськ-Сімферополь(532
км), дорога Дніпропетровськ-Запоріжжя-Мелітополь-Джанкой-Сімферополь (475 км).