українська російська англійська
На Закарпатті спорудять новий Бескидський тунель
23.05.2013 | 10:04
Прес-служба Державного агентства земельних ресурсів

Спеціалісти Головного управління Держземагентства у Закарпатській області, відповідно до урядового розпорядження, розробили проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок для будівництва та облаштування нового двоколійного залізничного тунелю на перегоні Бескид – Скотарське Львівської залізниці замість одноколійного, який був побудований у 1886 році. Землевпорядники також підготували проект відповідного урядового рішення. Відтак, Кабінет Міністрів України своїм розпорядженням передав 6,19 га землі лісових господарств Львівській залізниці для спорудження стратегічно важливого об’єкта.

Днями депутати Закарпатської обласної ради надали дозвіл на користування надрами на території Скотарської сільської ради у Воловецькому районі. На сьогодні документ пройшов усі необхідні експертизи і знаходиться на вивченні в Уряді.

Проект будівництва нового Бескидського тунелю з’єднує Закарпатську та Львівську області і розташований на п’ятому Пан’європейському міжнародному транспортному коридорі, який проходить через Італію, Словенію, Угорщину, Словаччину, Україну та Росію і є стратегічно важливим не тільки для Закарпатського регіону, а й для усієї країни. Сьогодні через старий тунель проходить 40 відсотків транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи. Його збудовано ще за часів Австро-Угорської імперії, тож за технічним станом він уже вичерпав свій експлуатаційний ресурс. Натомість спорудження нового тунелю дасть змогу збільшити пропускну спроможність на цьому напрямку, гарантуватиме безпеку руху потягів, приведе у відповідність до європейських технічних вимог Бескидську ділянку шляху, що значно поліпшить імідж України як транзитної держави.

Новий залізничний тунель будуватимуть паралельно з існуючим на відстані 30 метрів. Ширина його становитиме 10,5 м, висота – 8,46 м, довжина – 1822 м, тоді як протяжність старого тунелю – 1746 метрів.

Двоколійний Бескидський тунель буде другим в Україні за довжиною після Лутугинського (Донецька залізниця).

 

версія для друку