українська російська англійська
8-й Всеукраїнський з'їзд якості пройшов під девізом "Якість як національна ідея України"
24.05.2013 | 11:04
Прес-служба Державної інспекції з питань захисту прав споживачів

23 травня 2013 року в Києві відбувся 8-й Всеукраїнський з’їзд якості під девізом «Якість як національна ідея України». Мета з’їздуобговорити досягнення і проблеми у сфері якості та виробити загальнонаціональні підходи щодо суттєвого поліпшення якості продукції та послуг, підвищення досконалості, конкурентоспроможності та соціальної спрямованості українських підприємств і організацій, покращення життя громадян України.

Організаторами З’їзду за традицією виступили: Українська асоціація якості (УАЯ), Український союз промисловців і підприємців (УСПП), Держспоживінспекція України за участю Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство аграрної політики та продовольства України, МОЗ України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства екології та природних ресурсів України, Державної служби з надзвичайних ситуацій України, Національної академії наук України, Торгово-промислової палати України, УНК Міжнародної Торгової палати, ВГО «Союз споживачів України», ряду інших державних і громадських організацій.

У роботі З’їзду взяли участь - делегати, що представляли центральні і місцеві органи державної влади, всеукраїнські громадські об’єднання, підприємства та організації з усіх регіонів України.

  Під час роботи з’їзду відбулося два пленарних засідання та засідання чотирьох сесій, на яких розглянуті питання за наступними напрямами:

- Соціальна спрямованість, організаційна досконалість і конкурентоспроможність підприємств, організацій і державних установ;

- Права людини як споживача та їх захист;

- Безпека продукції (послуг) і технічне регулювання;

- Якість продукції (послуг) і стандартизація.

  Сьогодні права людини як споживача, знаходяться під особливою увагою Глави Держави та Уряду країни. Адже надійний захист прав споживачів та посилення контролю за станом споживчого ринку – одна з ключових позицій у питаннях покращення життя людей та підняття  рівня їхнього соціального захисту з боку держави. Саме на цих засадах будує свою роботу Держспоживінспекція України. Голова Держспоживінспекції України Сергій Орєхов постійно наголошує на тому, що споживач - головний інвестор на споживчому ринку України, який своїм вибором стимулює підприємства до підвищення якості товарів, робіт чи послуг, що в свою чергу  формує здорову  конкуренцію на споживчому ринку України.

  Всебічно обговоривши стан проблем та перспективи у сфері безпеки і якості продукції (послуг), ділової досконалості організацій та захисту прав споживачів, представники Держспоживінспекції України звернули увагу на те, що протягом 2012 року було підписано ряд меморандумів про співпрацю, серед них: УСПП, ФПУ, Радою підприємців при КМУ та ін. 

  Це доказ того, що Держспоживінспекція України є відкритим органом виконавчої влади, який  удосконалюючи механізми системи захисту прав споживачів, тісно співпрацює з усіма учасниками споживчого ринку України, при цьому, і це головне, враховуючи інтереси кожного.

Довідково

 Всеукраїнський з`їзд якості засновано у 1999 році за ініціативою Української асоціації якості (УАЯ). Його першими організаторами виступили: УАЯ, Український союз промисловців і підприємців (УСПП) та Держпідприємництва України при підтримці Національної академії наук, Федерації профспілок, Української асоціації споживачів, ряду інших державних та громадських організацій.

 

 

 

версія для друку