українська російська англійська
Голова Держспоживінспекції відвідає регіони України для ознайомлення з ситуацією та налагодження діалогу зі споживачами
24.05.2013 | 11:14
Прес-служба Державної інспекції з питань захисту прав споживачів

На сьогодні удосконалення захисту прав споживачів належить до офіційних пріоритетів реформ в Україні, які визначені у запропонованій Президентом Програмі економічних реформ на 2010–2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава». Удосконалення захисту прав споживачів – одне із завдань пріоритету «Поліпшення бізнес-клімату й залучення інвестицій» у розділі «Дерегуляція й розвиток підприємництва».

У щорічному Посланні Президента до Верховної Ради під назвою «Модернізація України  - наш стратегічний вибір» від 20 квітня 2011 року формування системи захисту прав споживачів для отримання товарів і послуг належної якості в достатньому обсязі за економічно обґрунтованими цінами названо одним із завдань розвитку та стимулювання конкуренції, необхідної для становлення місткого внутрішнього ринку.

Держспоживінспекція України  сьогодні, у рамках своїх повноважень, ефективно захищає споживачів від серйозних ризиків, яким вони не можуть запобігти самостійно, як-то від небезпечних товарів чи несумлінних продавців, які не надають достовірну вичерпну інформацію. Спеціалісти системи удосконалюють механізми консультацій і представництва інтересів споживачів, підвищують добробут споживачів у таких аспектах, як ціна, вибір, якість, доступність і безпечність. Проте, і це цілком зрозуміло, лише за умови спільно спрямованих дій та порозуміння Держспоживінспекції України, органів місцевої влади, громадських об’єднань споживачів та представників бізнесу, захист прав споживачів в повній мірі сприятиме підвищенню добробуту громадян та створенню передумов для ведення бізнесу сумлінним виробникам товарів та послуг.

Саме тому, задля належного виконання доручень Прем’єр - міністра України Миколи Азарова, який особисто приділяє пристальну  увагу питанням захисту прав споживачів,  Голова Держспоживінспекції України Сергій Орєхов відвідає регіони України задля ознайомлення з ситуацією та налагодження конструктивного діалогу між споживачами, владою, бізнесом, спрямованого на покращення якості життя громадян України. Адже споживачі мають знати, що вони можуть робити покупки будь-де – від маленьких крамниць до гіпермаркетів і веб-сайтів, і при цьому бути впевненими, що їхні права та інтереси захищені однаковою мірою.

(Графік робочих поїздок: Львів (27-28 травня 2013), Тернопіль (29-30 травня 2013), Житомир (31 травня 2013 року), Івано-Франківськ (10 червня-11 червня 2013 року) та Хмельницький (12-13 червня 2013року)).

 

версія для друку