українська російська англійська
Мінінфраструктури продовжить активну роботу з усунення бар'єрів для розвитку мультимодальних перевезень
29.05.2013 | 16:16
Прес-служба Міністерства інфраструктури

З метою розширення географії міжнародних проектів за участю українських залізниць Міністерством інфраструктури постійно ведеться робота зі створення умов для безперешкодного транзиту територією України. Як зазначив заступник Міністра інфраструктури-керівник апарату Володимир Корнієнко під час зустрічі Міністрів транспорту краї-учасниць ОЧЕС, перевезення вантажів через Україну дає змогу мінімізувати витрати, включаючи значне скорочення довжини маршруту транспортування вантажів як у напрямку Північ-Південь, так і Захід-Схід.

«Для забезпечення безперешкодного транзиту необхідно зняти бар’єри як технічного характеру (створити єдине інформаційне поле, запровадити нові технології організації і управління перевізним процесом, використовувати сучасний рухомий склад), так і адміністративного (адаптувати різні правові основи перевізного процесу, максимально спростити формальності при перетині кордонів, сформувати взаємовигідні технологічні і тарифні політики)», - сказав заступник Міністра.

За його словами, створення єдиної системи і уніфікованих умов для здійснення перевезень дозволить об’єднати розвиток економічних зв’язків не лише країн Чорноморського регіону, але й Західної і Східної Європи, СНД, Азії, Скандинавії, Балтики.

Україна вже зробила значні кроки у цьому напрямку. Наприклад,  для залучення контейнеропотоків з використанням поїздів «Вікінг» та «Зубр» встановлено пільгові тарифи, діє 20%  знижка до Збірника тарифів на експортно-імпортні перевезення великотоннажних контейнерів, встановлено чіткий графік руху курсування, спрощено митні процедури. Також Укрзалізниця виступає з ініціативою активного використання уніфікованої накладної ЦІМ/СМГС, яка надає право перевозити вантажі за єдиною накладною (без переоформлення на кордоні) від Китаю до Західної Європи. Триває робота по розповсюдженню на міжнародні перевезення електронного документообігу з використанням цифрового підпису, що дасть можливість спростити і полегшити процедури оформлення вантажів, а також по залученню автотрейлерів до перевезень залізницею. З прийняттям нового Митного кодексу України час митного оформлення однієї імпортно-експортної операції скорочено з 24 до 4 годин.

Отже, триває робота над підвищенням ефективності регулювання перевізного процесу, зокрема, над відмовою від використання паперового документообігу, скороченням часу оформлення вантажів і обробки транспортних засобів, зменшенням витрат всіх учасників перевізного процесу та збільшенням продуктивності терміналів тощо.

Володимир Корнієнко зазначив, що задля стабільного розвитку ефективної системи інтермодальних перевезень за участю усіх учасників перевізного процесу, у рамках робочої групи по транспорту ЧЕС буде створено робочу групу по інтермодальних перевезеннях. «Наша робота сприятиме побудові довгострокових і стійких форм співпраці між усіма ланками транспортно-логістичного ланцюга, результатом якої стане запропонований споживачу перевізний продукт, що відповідає усім сучасним вимогам», - підкреслив заступник Міністра.

 

версія для друку