українська російська англійська
Держпідприємництво ініціює зміни до Типових правил розміщення зовнішньої реклами
05.06.2013 | 16:46
Прес-служба Державної служби з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва

Держпідприємництво ініціює зміни до Типових правил розміщення зовнішньої реклами. Зокрема, пропонується удосконалити порядок видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Розроблений Службою проект постанови КМУ буде подано на погодження до зацікавлених органів.

Бізнес неодноразово звертався на адресу Держпідприємництва, вказуючи на проблеми у даній сфері, які потребують негайного вирішення.

Пропонується, що при порушенні розміщенні рекламного щита, він демонтується за чітко встановленим порядком. Проте, демонтажу такої конструкції можна буде уникнути, якщо порушення будуть усунуті після попередження.

Крім того, згідно із запропонованими змінами, плата за тимчасове користування місцем розміщення зовнішньої реклами буде зараховуватися виключно до бюджетів територіальних громад сіл, селищ і міст.

Голова Держпідприємництва Михайло Бродський зазначає, що Україна приваблює іноземних туристів архітектурою міст, і її не треба ховати за нагромадженням рекламних конструкцій. Тому, у проекті постанови передбачено лімітувати кількість рекламних конструкцій, розміщених на території населених пунктів.

«Туристи скаржаться, що такої кількості реклами, як в Україні немає більше ніде. За засиллям рекламних щитів не видно не лише дорожніх знаків але і об’єктів архітектури при автомобільній подорожі», - каже Голова Служби.

Документом передбачено приведення Типових правил розміщення зовнішньої реклами, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України  від 29.12.2003 № 2067, у відповідність до Закону України  «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». 

Текст проекту постанови за посиланням: http://www.dkrp.gov.ua/info/1680.htm

 

версія для друку