українська російська англійська
Українська морська галузь готова до практичної реалізації проектів державно-приватного партнерства
14.06.2013 | 16:40
Прес-служба Міністерства інфраструктури

14 червня 2013 року на першій Міжнародній бізнес-конференції «АВС: Ukraine&Partners» Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул та Міністр інфраструктури України Володимир Козак продемонстрували представникам приватного капіталу можливі перспективи розвитку морської галузі України на умовах державно-приватного партнерства.

Закон України «Про морські порти» вступив в дію 13 червня 2013 року. Основним завданням реформи морської галузі є виведення українських портів на якісно нових рівень, створення прозорих і зрозумілих механізмів для залучення в галузь приватного капіталу. Для цього, згідно з Законом, всі стратегічні об’єкти інфраструктури портів перейшли у відомство Адміністрації морських портів України, а питання господарської діяльності залишилися у зоні відповідальності державних стивідорних компаній. Однією з задач АМПУ є забезпечення однаково рівного доступу до інфраструктури портів підприємствам всіх форм власності.

«Учора вступив в дію Закон України «Про морські порти» і з цього моменту у підприємств всіх форм власності з’явилася можливість користуватися об’єктами інфраструктури портів на рівні з державними підприємствами», - заявив Міністр інфраструктури України Володимир Козак. «І я свою роль, як міністр, бачу в тому, що кожному інвестору і проекту я повинен забезпечити відповідний супровід. У будь-який час, в будь-якій точці світу я готовий сідати за стіл переговорів та супроводжувати інвестиційні проекти держано-приватного партнерства, якщо це необхідно. Це я можу пообіцяти. На це нас орієнтує Президент Віктор Янукович, і це завдання буде виконано».

За словами Віце-прем’єр-міністра України Олександра Вілкула влада має на меті продовжувати реалізацію проектів зі збільшення глибин в портах, зі створення судового ходу Дунай-Чорне море та підвищувати конкурентоздатність українських портів за рахунок впровадження інших проектів.

«Принцип державно-приватного партнерства дозволить реалізувати в портах масштабні проекти модернізації. Проте держава продовжуватиме інвестування галузі і підвищення її конкурентоздатності. Особливу увагу ми приділяємо оновленню флоту. За останній рік було придбано 6  сучасних суден – буксири, судна-днозаглиблювачі та лоцманські катери. Завдяки цим суднам скорочуються витрати на проведення робіт по днозаглибленню каналів в середньому на 35%, відповідно з’являється можливість збільшити кількість таких робіт та отримати швидкий ефект», - зауважив Олександр Вілкул.

«Вчора було покладено початок нової історії розвитку морської галузі України. Ми чітко розуміємо завдання, що має вирішити ця реформа – це, в першу чергу, підвищення стандартів наших портів до рівня світових», підсумував заступник Міністра інфраструктури Дмитро Демидович.

 

версія для друку