українська російська англійська
"Укравтодор" усуне ямковість на автошляхах до кінця червня
19.06.2013 | 13:57
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ СЕКРЕТАРІАТУ КМУ

Державне агентство автомобільних доріг України «Укравтодор» вживає заходів для ліквідації ямковості на усіх автошляхах України до кінця червня. Наразі ремонти виконано більш ніж на 80% шляхів.

Про це заявив голова «Укравтодору» Євген Прусенко на брифінгу в Кабінеті Міністрів України 19 червня.

«Станом на сьогодні з початку року всього зафіксовано 5,2 млн кв.м ямковості. Це – майже удвічі більше, ніж торік. Зараз ліквідовано в процесі ремонту 4,2 млн кв.м. Ще залишається майже 1 млн кв.м - переважно на дорогах місцевого значення, але ще в деяких областях – на дорогах державного значення. Робиться все можливе, щоб завершити ці роботи до кінця червня», - поінформував він.

Однією з головних причин такого інтенсивного руйнування доріг Євген Прусенко назвав перевищення транспортними засобами нормативів вагового навантаження, та наголосив на необхідності посилення вагового контролю з метою збереження доріг.

«Особливо важливе значення це має сьогодні, коли температура повітря перевищила 30 градусів. І саме в цей час в асфальтобетонних покриттях, яких найбільше на наших дорогах, в процесі дії температури бітум стає більш пластичним, й інтенсивно утворюється колійність. Тому щорічно видаються відповідні розпорядження, якими обмежується рух транспортних засобів вагою більше 24 тонн і навантаженням на вісь більше 7 тонн при температурі повітря вище 28 градусів», - сказав голова «Укравтодору», зазначивши, що це - загальноєвропейська практика. Зокрема, у Польщі рух великовагових транспортних засобів обмежується в денний час при температурі вище 28 градусів, у Білорусі – при температурі більше 25 градусів.

«За попередніми оцінками, якщо такий рух великовагових транспортних засобів влітку при високій температурі не обмежувати – це призводить до утворення колійності і додаткових трат на ремонт у межах 2 млрд грн. Тому вживаються заходи для посилення габаритно-вагового контролю», - наголосив Євген Прусенко.

 

версія для друку