українська російська англійська
Збільшення статутного капіталу Українського Дунайського пароплавства дозволить ліквідувати заборгованість із зарплати
04.07.2013 | 09:30
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Уряд продовжує вживати заходів щодо відновлення стабільної роботи одного з стратегічно важливих для держави підприємств – Українського Дунайського пароплавства. З метою покращення фінансового становища цього ключового національного перевізника на Дунаї, зокрема забезпечення погашення наявної у підприємства заборгованості перед Національним банком України та ПАТ «Укрексімбанк» прийнято рішення про збільшення статутного капіталу УДП на суму 310 млн. гривень. Відповідне розпорядження схвалив 3 липня 2013 року Кабінет Міністрів України.

Документ було розроблено та винесено на розгляд Уряду Міністерством інфраструктури України на виконання статті 17 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік».

Як відзначив Міністр інфраструктури України Володимир Козак, представляючи підготовлений проект, прийняття акту дозволить ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» погасити існуючу ще з 1998 року заборгованість перед НБУ та Укрексімбанком шляхом збільшення статутного капіталу ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» на суму 310 млн. гривень та випуску додаткових акцій існуючої номінальної вартості із збереженням 100 відсотків акцій у власності держави, обмінявши їх на облігації внутрішньої державної позики із строком обігу не більше 5 років.

«Погашення зазначеної заборгованості сприятиме підвищенню ліквідності пароплавства, збалансуванню його грошових потоків при сплаті обов’язкових платежів до держбюджету, підвищенню зовнішньої конкурентоспроможності та розвитку виробничих потужностей ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», а також забезпеченню економічних інтересів держави в нарощуванні обсягів виробництва транспортних послуг», – сказав Міністр.

Володимир Козак зауважив, що Мініфраструктри на виконання рішень Уряду було проведено  всебічний та системний аналіз фінансово-господарської діяльності приватного акціонерного товариства “Українське Дунайське пароплавство за 2007-2013 роки. Основні фактори, що негативно впливають на стан ПрАТ «УДП» носять об`єктивний характер: роки депресивного стану, наслідки світової кризи і ремісії у країнах Європи, низький врожай зернових 2012 року в європейських країнах призвели до катастрофічного падіння вантажної бази по основних видах вантажів пароплавства.

«Враховуючи загальний розмір заборгованості із заробітної плати, тяжкий фінансово-економічний стан пароплавства, постійне падіння виробничих обсягів у зв’язку зі зміною кон’юнктури ринку, значний знос основних засобів ПрАТ «УДП», погашення заборгованості ПрАТ «УДП» виключно за рахунок поточних витрат не виявляється можливим», – сказав Володимир Козак.

 

 

версія для друку