українська російська англійська
За півроку Держпідприємництво відповіло на понад 400 звернень громадян
06.07.2013 | 11:38
Прес-служба Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва

З початку року фахівці Держпідприємництва опрацювали більше 400 звернень громадян. Про це йшлося під час засідання колегії Держпідприємництва Україн, на якому піднімалося питання організації роботи щодо розгляду звернень (пропозицій, заяв, скарг) громадян в Службу.

Розгляд таких інформаційних запитів забезпечується усіма департаментами Служби відповідно до компетенції.

Найчастіше громадяни звертаються за роз’ясненнями питань, які стосуються ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності, а також просять проконсультувати щодо податкового законодавства.

Нагадуємо, в Службі працює «телефон довіри» (044-286-54-30) для громадян, законні права та інтереси яких були порушені посадовими особами органів державної влади.

Крім того, найближчим часом почне працювати «гаряча лінія». Телефонувати можна в будні з 9:00 до 18:00.

версія для друку