українська російська англійська
Мінінфраструктури, "Бориспіль" та МАУ працюють над підвищенням рівня обслуговування пасажирів
11.07.2013 | 15:20
ПРЕС-СЛУЖБА МІНІСТЕРСТВА ІНФРАСТРУКТУРИ

Міністр інфраструктури України Володимир Козак занепокоєний ситуацією навколо роботи авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України», щодо обслуговування пасажирів, зокрема, запізнення рейсів, їхньої стиковки та інше.

Для вирішення цих питань у Міністерстві інфраструктури України відбулася нарада з представниками Міжнародних авіаліній України та аеропорту «Бориспіль» під головуванням Міністра інфраструктури Володимира Козака.

Як з’ясувалося, проблеми, пов’язані із діяльністю МАУ, спричинені низкою факторів, серед яких - недостатня кількість повітряних суден під сформований розклад, проблеми із технічного обслуговуванням флоту авіакомпанією, неналежна скоординованість  дій компаній, які задіяні у процесі надання послуг наземного обслуговування.

Частину цих проблем авіакомпанія вирішуватиме найближчим часом поставкою нових літаків. Зокрема до кінця липня Міжнародні авіаліній України планують поповнити флот 5 новими літаками (2 Embraer 195 та 3 Boeing 737-900).

Крім того, задля удосконалення роботи з пасажирами та їхнім багажем, злагоджених дій аеропорту, перевізника та хендлингових компаній, зокрема, підвищення рівня обслуговування трансферних пасажирів domestic international/international domestic, буде створено Диспетчерський центр, до якого увійдуть представники МАУ, обслуговуючих компаній та «Борисполя».

«Наше завдання - організувати спільну роботу таким чином, щоб пасажири авіаційного транспорту отримували належний рівень сервісу та були задоволені послугами, які пропонують українські аеропорти та авіакомпанії», - наголосив Володимир Козак.

версія для друку