українська російська англійська
Уряд ухвалив техніко-економічне обґрунтування будівництва мостового переходу через річку Південний Буг у місті Миколаєві
11.07.2013 | 15:00
Прес-служба Міністерства інфраструктури

11 липня 2013 року Уряд затвердив техніко-економічне обґрунтування будівництва нового мостового переходу через річку Південний Буг у м. Миколаєві.

Проект відповідного розпорядження Кабінету Міністрів «Про схвалення техніко-економічного обґрунтування «Будівництво мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область», яким визначається техніко-економічне обґрунтування необхідності будівництва нового мосту, під’їзних доріг до нього, вибір конструкції, вартість та інше, підготували Міністерство інфраструктури та Укравтодор на виконання доручень Президента України, Кабінету Міністрів України та звернень Миколаївської облдержадміністрації.

Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул підкреслив: «Уряд реалізовує системну політику з розвитку логістичного потенціалу України. При цьому особливу увагу ми приділяємо міжнародним транспортним коридорам. А автодорога М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ, на якій розташовуватиметься новий міст, входить до складу двох міжнародних коридорів: Євро-Азійський транспортний коридор та Чорноморське економічне співробітництво».

Міністр інфраструктури Володимир Козак розповів, що через місто Миколаїв проходить декілька автомобільних доріг, у тому числі Одеса-Миколаїв, що перетинає річку Південний Буг по застарілому, збудованому ще у 1964 році, Варварівському розвідному мосту, який за своїм станом вже не відповідає вимогам сьогодення. Це призводить до виникнення заторів і, відповідно, до зростання екологічного забруднення навколишнього середовища від автомобільного транспорту. 

«Будівництво нового мосту дозволить розвантажити центр міста від транспортного потоку та покращить екологічну ситуацію, оскільки розташовуватиметься за його межами - на міжнародній автомобільній дорозі М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на Таганрог). Новий міст забезпечуватиме сполучення між великими промисловими центами та морськими портами України», - зазначив Володимир Козак.

Кошторисна вартість будівництва нового мосту згідно з ТЕО складає 3,5 млрд. грн. Проект планується реалізувати за рахунок програми офіційної допомоги розвитку Уряду Японії (відсоток по кредиту становить 1,4%, строк – до 25 років, пільговий період – 7 років). Вибір підрядника здійснюватиметься виключно на відкритому міжнародному конкурсі.

Отже, затвердження техніко-економічного обґрунтування дає можливість перейти до другого етапу – обговорення фінансових та інших умов залучення коштів Японською Агенцією з міжнародного співробітництва. Рішення про залучення позики прийматиметься Урядом України після офіційного рішення про надання позики від Уряду Японії.

 

версія для друку