українська російська англійська
Вітчизняні товаровиробники повинні навчитися ефективно продавати свою продукцію
19.07.2013 | 18:40
Прес-служба Міністерства економічного розвитку та торгівлі

Українські товаровиробники повинні більш тісно працювати зі споживачами своєї продукції, оперативно реагувати на зміну попиту, зазначив директор департаменту стратегічного планування розвитку економіки Мінекономрозвитку Євген Олейніков у програмі «Відкрита студія» на Першому каналі Українського радіо.

Він відмітив, що для українських підприємств недозволена розкіш виробляти продукцію, яка не буде користуватися попитом.

«На сьогодні економіка переважно працює за ринковим принципом, а він досить простий – це закон попиту і пропозиції. Є попит - я роблю пропозицію, якщо попит відсутній – моя пропозиція залишиться без уваги покупців», - підкреслив Євген Олейніков, - «Для того щоб бути успішним економічно потрібно одне – виробляти не те, що ти вважаєш за потрібне, а те що хтось готовий купувати».

На його думку, дуже важливим є застосування вітчизняними виробниками нових підходів у рекламі, аналізі потреб споживачів.

«Якщо ми не вміємо працювати з його величністю покупцем, то нічого не буде», - вважає експерт Міністерства.

Також Євген Олейніков наголосив, що український бізнес повинен розуміти, що для того, щоб бізнес був успішним і приносив прибуток, в нього потрібно інвестувати.

«Економіка вже не може віддавати, коли в неї не вкладають. Початкові капітальні вкладення ми отримали саме від Радянського Союзу – виробничу інфраструктуру, технології, кваліфіковану робочу силу, все це ми успадкували, а сьогодні все це вже застаріло», - зазначив він.

Євген Олейніков вважає, що саме бажання бізнесу інвестувати у перспективні, на його думку, напрямки, визначає пріоритетні галузі економіки.

Водночас він підкреслив, що у цьому процесі держава повинна бути спостерігачем, не втручаючись в нього, а лише створюючи умови необхідні для забезпечення економічного розвитку.

 

версія для друку