українська російська англійська
В. Козак доручив розробити конкретні пропозиції щодо реформування Укртрансінспекції
23.07.2013 | 17:15
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Міністерство інфраструктури України розгляне можливість реорганізації Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті. 23 липня Міністр інфраструктури України Володимир Козак під час чергового засідання Колегії Міністерства з питань автомобільного транспорту доручив фахівцям відомства вивчити питання передачі частково функції контролю над територіальними управліннями Укртрансінспекції обласним державним адміністраціям.

«Нинішню структуру Укртрансінспекції не можливо ефективно контролювати. Тож, відповідно до тих реформ, які ми проводимо у галузях автотранспорту та дорожнього господарства, доцільно надати більше повноважень керівникам обласних та місцевих органів влади з організації роботи Укртрансінспекції та контролю за її виконанням», - зазначив Міністр.

За словами Володимира Козака, діяльність територіальних управлінь Укртрансінспекції неодноразово викликала нарікання та скарги як з боку перевізників, так і державних контролюючих органів.

Зокрема недосконалою визнано роботу по виявленню «нелегальних» перевізників, здійсненню габаритно-вагових перевірок та взаємодії з місцевою владою, Державтоінспекцією, Державною виконавчою службою та ін.

«Міністерство інфраструктури найближчим часом з урахуванням пропозицій обласних державних адміністрацій має відпрацювати такий механізм роботи Укртрансінспекції, відповідно до якого територіальні підрозділи підпорядковуватимуться місцевим органам влади, а центральне управління у Києві відповідатиме за підготовку нормативно-правової бази та контролюватиме роботу у регіонах», - сказав Володимир Козак.

Крім того, Укртрансінспекції доручено налагодити співпрацю з Державною автомобільною інспекцією та місцевою владою, щоб встановити прозорий та злагоджений контроль над порушеннями автотранспортного законодавства.

«Не потрібно ніяких відряджень у регіони: у Києві, їдучи на роботу, ми бачимо, що в години «пік», зранку і ввечері, пасажирський транспорт прямує переповнений. Цьому слід покласти край», - наголосив перший заступник Міністра інфраструктури Костянтин Єфименко.

Отже, Мінінфраструктури виступає за посилення методів превентивного контролю за безпекою руху, відновлення традицій системи ефективного навчання та безаварійного стажу роботи водіїв, та за розробку системи чітких критеріїв швидкого та жорсткого реагування на порушення транспортного законодавства.

З метою посилення відповідальності не лише перевізників, а й власне самого керівництва територіальних управлінь Укртрансінспекції буде проведено атестації керівників та їх заступників.

Також планується провести підвищення кваліфікації працівників Департаменту автотранспорту Мінінфраструктури, Укртрансінспекції та територіальних управлінь транспорту облдержадміністрацій.

 

 

 

версія для друку