українська російська англійська
Крюківський ВБЗ представив свою продукцію Нацпроекту "Повітряний експрес"
30.07.2013 | 14:54
Прес-служба Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами

30 липня 2013 року Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ), український виробник поїздів, представив свою продукцію Нацпроекту «Повітряний експрес» та представникам провідних ЗМІ.

У рамках заходу учасники здійснили тестову поїздку за маршрутом Полтава-Харків, під час якої було продемонстровано основні технічні характеристики поїзда ЕКр-1: рух зі швидкістю до 160 км/год, робота систем безпеки і контролю, забезпечення беззупинного руху при переході з ділянки зі змінним струмом на ділянку з постійним струмом та навпаки, комфортабельність у різних класах вагонів та додаткові зручності для пасажирів.

Участь в заході взяли: голова Держінвестпроекту Владислав Каськів, представники ДП «Повітряний експрес», Мінінфраструктури, Укрзалізниці, ЗМІ та Крюківського ВБЗ.

За підсумками тестування учасникам був представлений звіт, який продемонстрував відповідність потягу технічним параметрам Нацпроекту «Повітряний експрес» та зафіксував основні технічні показники електропоїзда.

«Рішення про вибір рухомого складу буде прийматись на конкурентних засадах спільно з китайськими партнерами Нацпроекту «Повітряний експрес» - генеральним підрядником, компанією СМСЕС. Нашим ключовим пріоритетом є використання українського національного виробника, що дає можливість розвивати економіку, створювати нові робочі місця», - відзначив Владистав Каськів.

Голова правління - директор Крюківського МБЗ Євген Хворост повідомив: «Вибір українського варіанту електропоїзда для Нацпроекту забезпечить конкурентноздатну вартість рухомого складу та, відповідно, проїзного квитка для пасажирів. Оскільки фінансування проекту здійснює ЕксімБанк Китаю, ми готові залучати китайських виробників до постачання окремого обладнання».

«Енергоспоживання електропоїзда становить близько 2 МВт, що запобігає надлишковим витратам Нацпроекту та є значно економічнішим за аналоги, використовувані в Україні», - додав  Євген Хворост.

Керівник ДП Нацпроект «Повітряний експрес» Андрій Галущак відзначив основні попередні технічні вимоги до електропоїзду: «Потяг Нацпроекту «Повітряний експрес» повинен мати 5 або 6 вагонів, бути розрахованим на 450-500 пасажиромісць та передбачати місця для осіб з особливими потребами.

Максимальна швидкість руху поїзду має складати до 140 км/год. Кожен вагон повинен бути облаштований санітарною системою замкнутого типу».

Остаточні технічні та організаційні вимоги до рухомого складу будуть визначені з урахуванням рекомендацій стратегічного консультанта проекту - компанії Ernst & Young.

Довідково

ПАТ «Крюківський вагонобудівниий завод» є одним з найбільших і найстаріших виробників залізничного рухомого складу в Україні. Завод є високотехнологічним багатопрофільним підприємством з повним циклом виробництва - від генерування комерційної і технічної ідеї, до постачань готових виробів, підтвердженими сертифікатами якості ISO 9001 і AAR. Національний проект «Повітряний експрес»  передбачає будівництво швидкісного залізничного пасажирського сполучення між ст. «Київ-Пасажирський» та Міжнародним аеропортом «Бориспіль».

Національний проект «Повітряний експрес» - це перший великий інфраструктурний об'єкт, що реалізується на окупній основі не за бюджетні кошти. Нацпроект фінансується ЕксімБанком Китаю. Загальна вартість проекту $ 372 313,5 тис.

версія для друку