українська російська англійська
Адміністрація морських портів України відкрила "телефонну гарячу лінію"
02.08.2013 | 18:08
Прес-служба Міністерства інфраструктури

При Адміністрації морських портів України (АМПУ) запрацювала «телефонна гаряча лінія». Вона створена для збору інформації від клієнтів, прийняття звернень від усіх компаній, що здійснюють діяльність на території морських портів, щодо дотримання прав рівного доступу до стратегічних об’єктів портової інфраструктури, а також взаємодії з АМПУ. Це означає, що у разі виникнення будь-якої спірної ситуації суб’єкт господарювання, який вважає, що його право у користуванні портовою інфраструктурою незаконно обмежують чи порушують на місці, має можливість оперативно зв’язатися з АМПУ та отримати відповідне об’єктивне реагування.

Нагадаємо, в.о. голови АМПУ Юрієм Васьковим  було доручено усім керівникам морських портів – начальникам адміністрацій в кожному морському порту упродовж трьох днів укладати відповідні договори з контрагентами та визначити прозорий і зрозумілий для всіх механізм користування стратегічними об'єктами портової інфраструктури, які перебувають на балансі АМПУ і використовуються двома і більше суб'єктами господарювання (мова зокрема йде про забезпечення рівного доступу до таких об'єктів портової інфраструктури, як акваторія, гідротехнічні споруди – причали, моли, дамби, канали і т.д., автодороги, залізниці, інженерні мережі, якщо ними користуються мінімум два суб'єкти господарювання).

Відкриття ж «телефонної гарячої лінії» – це ще одна додаткова гарантія для господарюючих суб’єктів, що їх права будуть дотримані.

«Гаряча лінія» приймає усі звернення, пов'язані з неякісною роботою, насамперед, адміністрацій портів, інших суб'єктів на території морських портів, інформацію про порушення прав. Розроблено схеми реагування на претензії того чи іншого роду.

«Гаряча лінія»  Адміністрації морських портів України працює цілодобово. Дзвінки приймаються за телефоном: +38 (048) 785-73-48.

 

версія для друку