Залізниці
пропонують зацікавленим зернотрейдерам брати в оренду
зерновози з довготривалого запасу. Одна з головних умов оренди: орендар повинен
оплатити технічне діагностування, капітально-відновлювальний ремонт з
подовженням терміну служби вагону.
Таким чином після
проведення ремонтів зерновози неробочого парку знову задіються до перевезень
вантажу, полігон їх курсування, відповідно до умов оренди - Україна, країни СНД
та Балтії.
З початку 2013
року в оренді вже перебуває 800 зерновозів довготривалого запасу, і Одеська
залізниця, на балансі якої перебуває цей рухомий склад, пропонує в оренду
чергові 300 зерновозів, яким можна подовжити термін експлуатації та задіяти у
перевізному процесі.
Договір оренди
вагонів укладається на 6 років. Серед умов – своєчасна орендна плата,
утримування вагонів згідно з санітарно-екологічними та протипожежними нормами,
дотримання належних умов експлуатації та технічного стану.
Умовами
договору також визначається термін, упродовж якого орендар повинен провести
капітально-відновлювальний ремонт усієї кількості вагонів, зазначених у договорі.
Наразі у неробочому
парку перебувають ще 876 зерновозів довготривалого запасу.