українська російська англійська
10 вересня Секретаріат Кабінету Міністрів матиме всі можливості для переходу на безпаперовий документообіг, - В.Cеминоженко
16.08.2013 | 19:00
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ

З 10 вересня 2013 року Секретаріат Кабінету Міністрів розпочне перехід на безпаперовий документообіг. Про це повідомив Голова Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації Володимир Семиноженко під час наради з питань впровадження системи електронного документообігу (СЕД) в Секретаріаті Кабінету Міністрів та системи електронної взаємодії (СЕВ) органів виконавчої влади.

«Уже з 10 вересня Секретаріат Кабінету Міністрів матиме всі необхідні технологічні можливості для проведення засідань без використання паперу. Таке завдання ми перед собою ставимо і ми його виконаємо у визначені строки», - наголосив Володимир Семиноженко.

Голова Держінформнауки зазначив, що електронний документообіг - це високотехнологічний і прогресивний механізм оптимізації діяльності органів влади, і запровадження цієї системи в  Секретаріаті Кабінету Міністрів дозволить у десять разів підвищить ефективності його роботи. «Із початком роботи за системою електронного документообігу уже не доведеться переводити величезну кількість паперу. Це дозволить не тільки скоротити час на підготовку документів, але і забезпечити значну економію ресурсів», - підкреслив В.Семиноженко.

За його словами, зараз завершується врегулювання останніх проблемних питань щодо запровадження безпаперового документообігу, проводяться заключні тестування системи тощо. У цьому контексті В.Семиноженко наголосив на необхідності пришвидшити роботу над планом-графіком впровадження безпаперового документообігу в органах виконавчої влади та інтеграції відомчих систем електронного документообігу до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади.

 

версія для друку