українська російська англійська
Розвиток внутрішнього ринку стимулюватиме активізацію національної економіки, - Мінекономрозвитку
23.08.2013 | 10:50
Прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі

Наповнити внутрішній ринок якісною продукцією власного виробництва – одне з найважливіших завдань, яке ставить перед собою Уряд. Адже саме розвиток внутрішнього виробництва безпосередньо впливає на підвищення соціальних стандартів, зростання рівня добробуту українців. На цьому у ході інтерв’ю телеканалу IСTV наголосив директор департаменту розвитку торгівлі Мінекономрозвитку Ігор Гарбарук.

«Треба віддавати перевагу саме національному товаровиробнику. Якщо ми будемо купувати власне українські товари, то, тим самим, будемо розвивати нашого товаровиробника, стимулювати його до розвитку, до збільшення частки свого ринку. Тобто ми чітко розуміємо: розвиваючи внутрішній ринок, ми розвиваємо економіку», - акцентував Ігор Гарбарук.

Він відзначив, що якщо говорити про ринки, то більш упевнено стоїть ринок продовольчих товарів. Він займає досить потужну частку українського товарообігу - у 2012 році, за інформацією Держстату, це понад 86%. Тобто кожен українець може вибрати товар вітчизняного товаровиробника, керуючись власним смаком та уподобаннями.

«Якщо ми говоримо про окремі продовольчі товари українського виробництва  в торговельній мережі, зокрема, цукор та хлібобулочні вироби, у  2012 році частка цих товарів становила 98,2% та 97,6% - досить високий показник. А в цьому році, у першому кварталі – 98,4% та 97,7%.

Якщо ми говоримо про м’ясо та птицю (свіжі та заморожені), вироби з м’ясопродуктів, ковбасні вироби, консерви, то цей показник складав 96% у 2012 році, 95,9% - у 2013.

Якщо говорити про кондитерські, солодкі та борошняні вироби, сир, лікеро-горілчані вироби, овочеві консерви та овочі – у 2012 році їх частка становила 87,7% - 77,7%, в цьому році – 92,8% - 77%. Фактично ми можемо говорити, що саме продовольчі товари виробництва України в мережі складають досить великий відсоток і задовольняють потреби наших українських споживачів», - пояснив Ігор Гарбарук.

Якщо говорити про частку товарів виробництва України у непродовольчому сегменті, то вона значно нижча, у  2012 році вона була на рівні 41,9%. Найменша частка продажу товарів українських виробників припадала на мотоцикли, моторолери, мопеди, комп’ютерну та обчислювальну техніку, фотографічне обладнання і складала усього 0,2% - 1,2% від загального продажу цих товарів, аудіо та відео обладнання - 4,7%, електропобутові прилади - 10,7%, автомобілі – 11,8%, велосипеди - 27,9%.

 

версія для друку