українська російська англійська
Мінінфраструктури підтримує оновлену концепцію розвитку аеропорту "Бориспіль"
23.08.2013 | 11:29
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Міністр інфраструктури України Володимир Козак під час робочої поїздки до «Борисполя» оглянув об’єкти летовища, які мають першочергове значення для розвитку інфраструктури аеропорту.

Зокрема Міністру було презентовано оновлену Концепцією обслуговування внутрішніх пасажирських авіарейсів у діючому термінальному комплексі D.  Пропозиція нового керівництва аеропорту – провести переформатування терміналу D для обслуговування міжнародних та внутрішніх рейсів «під одним дахом». При цьому не передбачено розширення термінального комплексу. На основі існуючих вільних виробничих площах споруди планується організувати зону для обслуговування пасажирів внутрішніх рейсів. Як результат – покращення рівня сервісу та ефективне обслуговування пасажирів, зокрема, трансферних. Наприклад, для пасажирів внутрішніх рейсів планується обладнати 15 стійок реєстрації, 6 пунктів контролю на авіаційну безпеку, організувати 6 виходів на посадку у літак. Пропускна спроможність у цій зоні терміналу очікується 900 пасажирів на годину на «відліт» та стільки ж на «приліт».

«Обслуговування внутрішніх і міжнародних рейсів в одному терміналі – те, що від нас чекають пасажири і авіаперевізники. Й для нас головне відпрацювати цей проект так, щоб внутрішні та міжнародні пассажиропотоки у терміналі D мали однаково якісне обслуговуання», - зауважив Міністр.

Також під час візиту Міністр інфраструктури ознайомився із проектом створення системи централізованої заправки літаків в аеропорту. Він передбачає будівництво насосно-фільтраційної станції ЦЗС, будівництво автоматизованої системи управління заправки паливом на перонах ДП МА «Бориспіль» та реконструкцію існуючих резервуарів. Нова система подаватиме пальне з резервуарів напряму до повітряних суден на перонах, що надасть можливість відмоввитися від використання автомобілів – заправиників. Це дозволить  мінімізувати час заправки повітряних суден, забезпечить належний рівень безпеки технологічного процесу, скоротить час на обслуговування літаків. Таке удосконалення системи ЦЗС сприятиме забезпеченню належних умов для підвищення регулярності польотів із аеропорту. 

Також Володимир Козак відвідав будівельний майданчик паркінгу біля терміналу D, де вже розпочато роботи. Трьохрівневий паркінговий комплекс, який вміщуватиме 2038 машиномісць, буде з’єднано переходом із терміналом D. Центральний блок паркінгу складатиметься із 4 поверхів та підземної частини. У зонах паркування буде забезпечено вільний рух автотранспорту до та від місць паркування. Також для пасажирів будуть створені умови зручного пересування як від місць паркування до будівлі аеровокзалу, так і зворотно, у тому числі, з урахуванням особливостей обслуговування пасажирів із обмеженими фізичними можливостями. Візуальна інформація щодо наявності вільних місць, тарифів та особливостей паркування у цій зоні, передбачена на в’їзді на кожний поверх на інформаційному табло. Облік транспортних засобів здійснюватиметься автоматизованою системою управління на основі схеми руху автотранспорту.

Володимир Козак підкреслив, що у проекті паркінгу мають бути передбачені зручні переходи для пасажирів, які дозволять їм легко дістатися з місця паркування автомобіля до терміналу або до місць зупинки громадського транспорту та таксі.

«Подальший розвиток аеропорту передбачає насамперед удосконалення аеропортової інфраструктури та розширення можливостей аеропорту для обслуговування авіакомпаній та пасажирів. Минулого року було введено в експлуатацію новий термінал D. На сьогодні він обслуговує всі міжнародні регулярні рейси. Однак і авіакомпанії, і пасажири відчувають певні незручності. Для їх подолання існує потреба в переформатуванні терміналу для створення в ньому єдиного технологічного процесу обслуговування міжнародних та внутрішніх рейсів. Ми у короткий термін розробили та запропоновували на розгляд Міністру наше бачення подальшого розвитку концепції роботи термінальних комплексів, паркінгу, ЦЗС та інших складових інфраструктури, що дозволить протягом найкоротшого терміну вирішити існуючі проблеми обслуговування пасажирів», - зазначив Генеральний директор ДП МА «Бориспіль» Олексій Кочанов.

Ознайомившись із пропозиціями «Борисполя» Міністр інфраструктури доручив виконати запланований обсяг робіт до літньої навігації наступного року. Володимир Козак зауважив, що всі технологічні рішення проектів розвитку аеропорту мають бути спрямовані у першу чергу на підвищення рівня обслуговування пасажирів та приведення роботи терміналів ДП МА «Бориспіль» у відповідність до кращих міжнародних стандартів.

«Міністерство інфраструктури України підтримує оновлену концепцію розвитку аеропорту. Керівництво «Борисполя» має забезпечити реалізацію зазначених проектів із урахуванням усіх особливостей та деталей обслуговування пасажирів. Весь технологічний процес має бути організовано «під пасажира» - з моменту прибуття до аеропорту й на усіх етапах проходження процедур, необхідних для посадки у літак. Наші пасажири повинні почуватися максимально комфортно. Завдання ж аеропорту налагодити роботу і з пасажирами, і з авіакомпанями, щоб на належному рівні відповідати званню головних повітряних воріт країни», - наголосив Володимир Козак.

 

версія для друку