українська російська англійська
Знижки до тарифів на перевезення залізницею сприятимуть розвитку Придунайського регіону
12.09.2013 | 15:55
ПРЕС-СЛУЖБА МІНІСТЕРСТВА ІНФРАСТРУКТУРИ

Міністерство інфраструктури України продовжує працювати над підвищенням ефективності використання експортно-імпортного потенціалу Придунайського регіону, зокрема, щодо залучення додаткових вантажопотоків до українських дунайських портів шляхом надання знижок до тарифів при перевезенні вантажів між українськими станціями відправлення вантажів у напрямку морського порту Ізмаїл.

Відповідний проект розпорядження Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо підвищення ефективності використання експортно-імпортного потенціалу Придунайського регіону» розроблений Міністерством інфраструктури України та розміщений на сайті для громадського обговорення.

Несприятлива ситуація, що склалась на підприємствах морегосподарського комплексу Дунайського регіону, вимагає виведення ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт», ДП «Ренійський морський торговельний порт» та ДП «Усть-Дунайський морський торговельний порт» з кризового стану та стабілізації економічної ситуації усього Придунайського регіону.

Першочерговими заходами, без реалізації яких виправлення поточної ситуації вбачається неможливим, є встановлення знижок до тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в напрямку морського порту Ізмаїл. Впровадження таких заходів вплине на транспортну складову перевезень експортних вантажів та дозволять додатково збільшити вантажообіг українських дунайських портів.

Так, згідно з проектом розпорядження, лібералізація тарифів, пов’язаних із перевезенням вантажів у напрямку Придунайського регіону, передбачена за маршрутами та номенклатурою вантажів:

- у розмірі 10% (у власних або орендованих вагонах): станція Комунарськ (Донецька залізниця) – станція Ізмаїл (експ.) (Одеська залізниця), сляби (заготовки сталеві) (ЄТСНВ 314078), щомісячний гарантований обсяг перевезень не менше 25 тис. тонн;

- у розмірах 10% (у власних або орендованих спеціалізованих вагонах) та 5% (у власних або орендованих універсальних напіввагонах, крім власних, переданих державним вагонним компаніям): станція Золотнишине (Південна залізниця) – станція Ізмаїл (експ.) (Одеська залізниця), котуни залізорудні (ЄТСНВ 141114), щомісячний гарантований обсяг перевезень не менше 83 тис. тонн.

Тобто знижки до тарифів на перевезення вантажів у межах України залізничним транспортом в напрямку морського порту Ізмаїл передбачаються за умови забезпечення виконання гарантованих щомісячних обсягів перевезень вантажів, а також здійснення річкових перевезень силами та засобами ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство».

Так, очікується, що зазначені заходи забезпечать збереження існуючих та навіть збільшення обсягів вантажопотоків; збільшення кількості суднозаходів у дунайські порти; суттєве пожвавлення роботи залізничного транспорту, річкового та пасажирського флоту в український частині дельти Дунаю; підвищення конкурентоспроможності українських дунайських портів (по відношенню до румунських – Тульча, Галац, Браїла, Констанца) на міжнародному ринку; залучення додаткових вантажопотоків.

 

версія для друку