українська російська англійська
Ю.Бойко на Херсонському суднобудівному заводі взяв участь у церемонії передачі новозбудованого танкера
17.09.2013 | 15:43
Прес-служба Віце-прем'єр-міністра

17 вересня 2013 р. Віце-прем’єр-міністр України Юрій Бойко здійснив робочу поїздку до Херсонської області, де відвідав Херсонський суднобудівний завод та взяв участь у церемонії передачі замовнику повнокомплектного танкера, третього із серії побудованих на підприємстві за проектом RST27.

«Мені дуже приємно вітати увесь колектив Херсонського суднобудівного заводу від імені Президента України Віктора Януковича та українського Уряду з цією значною трудовою перемогою – новозбудоване судно вирушає у плавання», - сказав Юрій Бойко.

Він зазначив, що Херсонський суднобудівний завод має славетну історію, і висловив упевненість у подальшому успішному розвитку підприємства.

«Херсонські суднобудівники продемонстрували високий професіоналізм і якість роботи. Уперше за останні декілька років в Україні вироблено серію повнокомплектних танкерів. І я упевнений, що завод вироблятиме нові й нові сучасні кораблі – а це робочі місця, зарплати робітникам, престиж країни і розвиток суміжних галузей», - наголосив Віце-прем’єр-міністр України.

Він також запевнив, що Уряд України за дорученням Президента Віктора Януковича буде усіляко підтримувати суднобудівну галузь.

«Завдання Уряду – підтримати суднобудівну галузь, враховуючи її стратегічне значення для економіки країни», - наголосив Юрій Бойко.

Довідково

Контракт на будівництво трьох повнокомплектних танкерів «річка-море» був підписаний між ХСЗ і мальтійської групою компаній SVL у 2011 році.

Проект танкера розроблений Морським інженерним бюро (МІБ , м. Одеса). Габаритна довжина судна - 140,85 м , ширина - 16,86 м , висота борту - 6 м. Місткість шести вантажних танків і двох відстійних танків 8100 куб. м , дедвейт в морі - 6980 тонн при осадці 4,20 м , в річці при осіданні 3,60 м - 5378 тонн , швидкість в експлуатації - 10 вузлів .

Судно повністю відповідає сучасним міжнародним вимогам: при проектуванні танкера враховані спеціальні вимоги нафтових компаній, а також дотримані додаткові екологічні обмеження.

Херсонський суднобудівний завод засновано у 1951 році. За останні 7 років на підприємстві були побудовані і передані замовникам 38 суден , серед яких - судна для постачання бурових платформ – якореукладчики, рефрижераторні судна, річкові танкери, залізничні пороми, повнокомплектні суховантажні судна типу «Челсі» тощо.

 

версія для друку