українська російська англійська
Підготовка поїздів Інтерсіті+ до експлуатації проходить триступеневий контроль якості
04.10.2013 | 12:20
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

Залізнична інфраструктура швидкісного пасажирського ходу готова до роботи в зимових умовах. До безперебійної експлуатації в зимовий період буде підготовлено і новий рухомий склад. Такі гарантії дали представники компанії Hyundai Corporation генеральному директору Укрзалізниці Сергію Болоболіну 3 жовтня 2013 року під зустрічі на ТПС Дарниця.

«Готовність українських залізниць до роботи в зимовий період становить 97-98 відсотків по окремих господарствах. Минулого місяця ми комісійно оглянули залізничну інфраструктуру тих ділянок від Донецька до Львова, на яких експлуатуються швидкісні поїзди. Можу сказати: інфраструктура швидкісного руху готова до роботи в зимових умовах. Що ж до рухомого складу, то всі недоліки, виявлені в процесі експлуатації електропоїздів, на сьогодні практично усунені», - повідомив Сергій Болоболін після відвідин Технічної пасажирської станції (ТПС) «Дарниця», на якій готують до роботи електропоїзди Інтерсіті+.

До цього у вересні 2013 року генеральний директор Укрзалізниці Сергій Болоболін проінспектував ділянки швидкісного руху Київ-Полтава-Донецьк і Київ-Здолбунів-Львів. «Залізнична інфраструктура на ділянці швидкісного руху готова до роботи в зимових умовах, підтримується належний високий рівень якості як залізничного полотна, так і усієї інфраструктури швидкісного руху», - підкреслив гендиректор Укрзалізниці.

Очільник галузі розповів, що спеціалісти Української залізничної швидкісної компанії та компанії-виробника Hyundai Corporation проаналізували підсумки експлуатації корейських поїздів у минулий зимовий період. Висновки лягли в перелік заходів, які дозволили фахівцям підготувати електропоїзди до роботи в осінньо-зимовий період 2013-2014 років. Більшість із запланованих 27 видів технічних робіт уже виконані.

«Замінено близько 60 струмоприймачів, склопакети у салонах поїздів, модернізовано захист нижньої частини вагону від впливу зовнішнього середовища. Усі ці та інші роботи були виконані компанією-виробником за гарантійними зобов'язаннями», - наголосив генеральний директор Укрзалізниці.

Спеціалісти ТПС також перевірили справність вимикачів, перемикачів струму, заземлювачів й іншого обладнання електропотягів, які модернізували іще навесні 2013-го. Зараз у поїздах посилюють бампери, міняють світловідбивні смуги лобової частини головних вагонів, виготовляють гачки адаптерів автозчеплення, проводять інші сервісно-технічні роботи.

Підготовка швидкісних електропоїздів до експлуатації проходить триступеневий контроль якості. Із кінця серпня за виконанням робіт стежать штатні приймальники. До 15 жовтня весь рухомий склад Інтерсіті+ буде готовий до експлуатації в зимовий період – такі гарантії дали представники компанії Hyundai Corporation.

Відеокоментар Генерального директора Укрзалізниці Сергія Болоболіна доступний на Youtube каналі Укрзалізниці: http://www.youtube.com/watch?v=z9XrKm7LWhs

 

версія для друку