українська російська англійська
Поїзди Інтерсіті+ будуть повністю готові до зимової експлуатації з 15 жовтня - Hyundai Corporation
04.10.2013 | 12:30
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

3 жовтня у рамках завершення комісійного огляду ділянки швидкісного руху генеральний директор Укрзалізниці Сергій Болоболін відвідав Технічну пасажирську станцію (ТПС Дарница) з обслуговування швидкісних електропоїздів.

Керівник залізничної галузі Сергій Болоболін зустрівся зі спеціалістами Української залізничної швидкісної компанії та корейської компанії-виробника Hyundai Corporation, які завершують технічні роботи за планом підготовки рухомого складу до безперебійної експлуатації.

«Сьогодні ми почули запевнення наших корейських партнерів щодо повної готовності електропоїздів до 15 жовтня до експлуатації в осінньо-зимовий період», - заявив генеральний директор Укрзалізниці Сергій Болоболін після комісійного огляду.

Планова підготовка електропоїздів до осінньо-зимового періоду включає 27 видів технічних робіт. Особливо ретельно спеціалісти перевірили справність вузлів, систем та обладнання кожного потягу, модернізованого навесні цього року. Тоді, нагадаємо, фахівці УЗШК і корейської компанії-виробника удосконалили роботу вимикачів, перемикачів струму, заземлювачів, компресорних блоків гальмівної системи. Тепер же на потягах встановлено нові струмоприймачі, які дозволять стабілізувати процес струмознімання в умовах швидкісного режиму. Удосконалено й підвагонне обладнання електропоїздів. На його поверхню нанесено гумове ущільнення, яке захистить від потрапляння снігу, вологи чи пилу й підвищить надійність роботи обладнання. Також у поїздах встановленні нові фільтри забору повітря тягового двигуна, нові салонні віконні блоки.

За укладеними угодами з українськими виробниками, компанія Hyundai Rotem виконує роботи з посилення бамперів поїздів, заміни світловідбивних смуг лобової частини головних вагонів, виготовлення гачків адаптерів автозчеплення. Окрім цього, для стабілізації роботи гальмівного обладнання на усіх електропоїздах встановлюють модернізовані авторегулятори кліщових механізмів. Нині у швидкісних електропоїздах використовується до 50% гальмівних накладок українського виробництва, які в період експлуатації показують кращі результати порівняно із закордонними аналогами.

Аби електропоїзди вийшли на колію у бездоганному стані, на Технічній пасажирській станції організовано триступеневий контроль якості виконаних робіт при проведенні сервісно-технічного обслуговування рухомого складу. З серпня у штатний розпис уведено посади приймальників електропоїздів. Паралельно з осіннім комісійним оглядом рухомого складу проводиться навчання локомотивних бригад, стюардів, ремонтного персоналу. Їх знайомлять з особливостями роботи електропоїздів Hyundai Rotem у зимових умовах.

Попри виконання великого обсягу запланованих робіт, відкритими залишаються кілька організаційних питань. Це і постачання запасних частин і обладнання від компанії-виробника, і створення аварійних бригад за участю корейських спеціалістів, готових до оперативного усунення несправностей на шляху слідування та в пунктах обороту електропоїздів.

«Окремі моменти, які нас непокоять, ми обговорили з представниками компанії, що здійснює гарантійне обслуговування електропоїздів. До 15 жовтня вони докладуть максимум зусиль, аби усунути їх, і поїзди Інтерсіті+ будуть готові до зимової експлуатації», – резюмував генеральний директор Укрзалізниці.

Відеокоментар Генерального директора Укрзалізниці Сергія Болоболіна доступний на Youtube каналі Укрзалізниці: http://www.youtube.com/watch?v=z9XrKm7LWhs

Нагадаємо, 6 вересня 2013 року Сергій Болоболін проінспектував швидкісну ділянку Київ-Полтава-Донецьк, перевірив готовність Донецької залізниці до роботи у осінньо-зимовий період та відвідав Ясинуватський залізничний вузол.

20 вересня цього року генеральний директор Укрзалізниці проінспектував підготовку до роботи у зимовий період на швидкісній ділянці Київ-Здолбунів-Львів.

 

 

версія для друку